fbpx

מערכת CRM לנותני שירות

שירותים של בעלי מקצוע

עולם נותני השירות הוא מהגדולים בעולם העסקים, ולמעשה כולל בתוכו מגוון עצום של עסקים ובעלי מקצוע. אחת הדרכים היותר יעילות לעשות סדר בין לקוחות העסק, הוא ללא ספק שימוש במערכות ניהול חכמות כמו למשל מערכת CRM לנותני שירות. מערכות אלו מציעות לרוב מגוון פתרונות טכנולוגיים החל מניהול קשרי לקוחות ניהול יומן פגישות וזמנים ועד לפתרון בעיות נפוצות בקרב עסקים אלו כמו שיפור אחוזי הסגירות של לקוחות חדשים, ניהול נכון של תזרים המזומנים ועוד.

נותן שירות, טכנאי, חשמלאי

סוגי נותני השירות והצרכים השונים של העסק

יש לציין כי בין נותני השירות הרבים, קיימים צרכים שונים. כדי להבין על מה מדובר, נחלק את נותני השירות לשלושה חלקים ולאחר מכן ננסה להבין כיצד מערכת CRM לנותני שירות עונה על צורך של כל אחד מעסקים אלו: הסוג הראשון, נותני שירות העובדים מול לקוחות קבועים על בסיס חודשי/שנתי. למשל, קידום אתרים הוא שירות הניתן על בסיס קבוע ולרוב הלקוחות נשארים תקופות ארוכות היכולות להסתכם במספר שנים.

הסוג השני הוא נותני שירות העובדים מול לקוחות חוזרים כאשר יש צורך. לצורך הדוגמא ניקח נותני שירות המגיעים פיזית אל בית הלקוח כמו אינסטלטור/חשמלאי וכדומה. במקרים אלו הלקוחות מגיעים רק כאשר יש צורך, ולכן גם קמפיין פרסום בין לקוחות אלו אגרסיבי ככל שיהיה, אינו יגרום ללקוחות ליצור קשר עם בית העסק כל עוד ואין הצורך בכך. למרות זאת, עליכם לגרום לבית העסק לזכור אתכם גם אם הצורך הוא לא מיידי, אלא במועד הנכון.

הסוג האחרון, הוא עסקים הנותנים את שירותם באופן חד פעמי. לשם הדוגמא ניקח צלם אירועים/מסגר וכדומה. הסיכוי שלקוחות אשר קיבלו שאת שירות בית העסק יחזרו לקרוא שוב לאותו נותן שירות בשנים הקרובות הוא קלוש למעט מקרים חריגים.

הצורך של מערכת CRM לנותני שירות אינה פוסחת על אף אחת מהם

ע”פ נדמה כי מערכת CRM לנותני שירות מטרתה היא לשמור על קשר עם לקוחות העסק, וזה נכון, אבל לא רק. כלומר, גם עסקים אשר אינם פונים אל קהל לקוחות חוזר, אין זה אומר כי אלו לא ימצאו שימוש במערכת ניהול חכמה לבית העסק, ההיפך הוא הנכון. ניתן למצוא כלים רבים אשר יעזרו לבעל העסק לייצר לקוחות חוזרים דווקא בשל “חסרון” זה..

למעשה פרסום לעסקים אינו נבנה רק על אמצעי פרסום יחיד, אלא על מכלול שלם של סוגי פרסום החל ממיתוג, פנייה אל קהל היעד, בניית קהל ממליץ, שיווק באינטרנט ועוד. בנוסף, מערכת זו אינה עונה רק על הצורך של שליחת רשימות דיוור ללקוחות כמו פרסום ב-SMS, אלא כוללת מערכת ניהול עסק חכמה, היודעת ליצור דוחות בצורה אוטומטית, להבין את צרכי העסק ולמצות ככל הניתן את הפוטנציאל העסקי.

כל זאת מוביל אותנו אל מסקנה אחת ברורה: מערכת CRM לנותני שירות היא צורך חיוני לעסק הן בשל הסדר והנוחות של הפעילות העסקית והן כדי לצמוח קדימה ולהגדיל את העסק בכלל ואת הלקוחות בפרט. ולכן, מערכת זו מתאימה לכל סוגי נותני השירות..!

מערכת ניהול חכמה

הפיצ’רים החכמים שיעשו עבורכם את “העבודה השחורה”

בעבר, כאשר עסקים היו מעוניינים לבדוק היכן הם עומדים ביחס לשנים קודמות, היה צורך לעבור על כל הניירת של שנים אלו ואף לחשבן ידנית את ההכנסות או הרווחים. כיום בזכות מערכות CRM לנותני שירות, אין צורך להשקיע שעות על גבי שעות בריכוז בנתונים, אלא המערכת עושה זאת בשבילכם ובלחיצת כפתור..! זו רק דוגמא אחת לפיצ’ר חכם שחוסך לכם זמן יקר. 

למעשה רוב המערכות מציעות פיצ’רים חכמים ומתקדמים היודעים לנתח את כל הפעילות העסקית, לשפר את העסק באמצעות התייעלות ועוד. הפיצ’רים המוכרים הם:

  • ניהול עובדים – פיצ’ר זה מאפשר לעקוב אחר התפוקה של העובדים, לייעל תהליכים פנימיים בעסק, לנתח פעולות של העובדים ועוד.
  • ניהול יומן ניהול זמן נכון החל מפגישות והזמנת משתתפים, ועד ליצירת הזמנה חדשה לפי עובד ספציפי או מחלקה בעסק. 
  • ניהול חשבוניות – פיצ’ר זה כולל חשבוניות מס קבלה, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, חיבור לסליקה באשראי, דוחות חודשיים ושנתיים ועוד.
  • ניהול לידים ניהול פניות חדשות כולל שיוך לידים לפי עובד/מחלקה וכמו כן, המערכת תיתן התראה במידה והשארתם את הפניה לטיפול מאוחר יותר. בנוסף, ניתן לייצא לידים חדשים ישירות מקמפיין הפרסום של העסק.
  • ניהול לקוחות ניתן ליצור מסך לקוחות חדשים או לייבא קיימים, כאשר בכל כרטיס לקוח ניתן לצפות בתיעודי שיחות, כמות רכישות או הזמנות, סטטוס וקטגורית הלקוח וכדומה. בנוסף, המערכת מאפשרת לשלוח רשימות דיוור על מבצעים או עדכונים בעסק הן במייל או בסמס וכן, ניתן ליצור דוחות המרכזים את הפעילות של לקוחות החברה, לנתח כמה מהם חדשים, מה אחוזי המכירות ועוד. ואם כל זאת לא מספיק, אז דעו כי ניתן גם לשייך לקוחות לפי מחלקה/עובד, לשייך לקוח לפי קטגוריה – מה שיאפשר לשלוח רשימת דיוור המתאימות לסוג הלקוח הספציפי. 
  • ניהול הזמנות – פיצ’ר מצוין שמרכז את ההזמנות בעסק, ובכך מונע טעויות בעת שליחת ההזמנות ולמעשה יוצר סדר ומעקב אחר ההזמנות החדשות והישנות.
מערכת CRM לנותני שירות | BIZZT

מערכת CRM לנותני שירות חכמה של BIZZT

את כל הפיצ’רים החכמים שקראתם כאן ועוד רבים וטובים, ניתן למצוא במערכת החכמה של חברת BIZZT. אם טרם השתמשתם במערכת כזו או אחרת בעבר וכעת אתם מעוניינים לראשונה לעבור לאוטומציה, דעו כי החברה תסייע לכם בכך ותלווה אתכם לאורך כל התהליך. גם אם היה לכם מערכת כזו בעבר, ניתן לייבא את כל הנתונים אל המערכת בלחיצת כפתור – מה שיחסוך התעסקות מיותרת של הזנת הנתונים מחדש. 

את מערכת CRM לנותני שירות שלנו, אנו מציעים בחבילות שימוש מוזלות ובמחירים משתלמים הנותנים תמורה מלאה לכספכם, וכן יסייעו לכם בהגדלת המכירות, בהקטנת ההוצאות והתייעלות עסקית הנחוצה לצמיחה עסקית רחבה. 

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

אודות המחבר
שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
המאמרים החדשים באתר
מערכת שליחת סמסים לעסקים |BIZZT
שליחת סמסים לעסקים

אחת מפלטפורמות השיווק המוכרות כמעט לכולנו, היא שיווק באמצעות שליחת סמסים ללקוחות העסק אשר לרוב נעשות דרך מערכת שליחת סמסים לעסקים.

קטגוריות מוצרים - BIZZT
קטגוריות מוצרים

בקטגוריות מוצרים מרכזיים באתר ביזט, תמצאו קשת צבעונית של מוצרים עסקיים מעולים וכן, ניתן להתאים את המוצרים הללו בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

החשבון שלי

עמוד החשבון שלי בו ניתן לעקוב אחר הזמנות, לבצע פעולות באתר כגון שינוי שם משתמש וסיסמה, עדכון נתוני איש קשר ופרטי התקשרות עם החברה.

תשלום

עמוד תשלום בו ניתן לבצע תשלום עבור הזמנות, שירותים ומוצרים. התשלום באתר הינו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, והוא נעשה ע”י ספקי סליקה חיצוניים מאובטחים.

עגלת קניות - BIZZT
עגלת קניות

עמוד עגלת קניות בו תוכלו לצפות במוצרים שבחרתם רגע לפני רכישה. כמו כן ניתן לערוך מוצרים, להסיר או להוסיף כמות מוצרים לבחירה.

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by