fbpx

מערכת CRM - ניהול קשרי לקוחות

ניהול

מערכת CRM תאפשר לכם לנהל את כל הפעילות העסקית במקום. החל מניהול עובדים ומשימות, ועד לניהול לקוחות, לידים והזמנות.

התנהלות

החלק החשוב ביותר בכל עסק, הוא ללא ספק ההתנהלות. מערכת CRM תיתן את המענה הנדרש הכוללת התנהלות פיננסית, חשבוניות ורשימות דיוור.

בקרה

המערכת שלנו מאפשרת לייצא ולייבא דוחות הכנסות והוצאות, משתמשים ולקוחות וכמו כן, ניתן לעקוב אחר פעילות עובדי החברה בקלות ובנוחות.

מערכת CRM לעסקים

תוכנת ניהול עסק באינטרנט מומלצת

ניהול לקוחות

ניהול קשרי לקוחות או בשמה המקורי מערכת CRM, מרכזת את כל הפעילות העסקית שלכם במקום אחד, ובדגש על התנהלות מול לקוחות, תיעוד, בקרה ודוחות. קראו על היתרונות של ניהול לקוחות.

יומן פעילות העסק

ניהול יומן

ניהול יומן אינו רק הכנת לו"ז, אלא הרבה מעבר לכך. במערכת של BIZZT תוכלו לקבוע פגישות פנים ארגוניות, להזמין משתתפים, להכין תיעוד פגישות והתראות למשך מעקב והרשימה עוד ארוכה..

לידים שווה לקוחות

ניהול לידים

מחפשים לעשות סדר בפניות מלקוחות חדשים? מעוניינים במערכת בקרה מסודרת? מערכת לניהול לידים, תספק את הפתרונות היעילים הכוללים מעקב לידים, התראות, שיוך לקטגוריות ועוד.

שיווק עסק, סוגי קידום אתרים בגוגל SEO

ניהול עובדים

ניהול עובדים הינה משימה קלה גם למנהלים המשופשפים ביותר! בעזרת שימוש במערכת חכמה, תוכלו לעקוב אחר פעילות העובדים, לשלוח משימות והתראות ובכך להתייעל יותר!

פרסום ב-SMS, עסק, הודעות

פרסום ב-SMS

פרסום ב-SMS כבר מזמן הפך לשגרה בקרב עסקים רבים, אך גם בתחום זה יש יתרונות וחסרונות. בקרו במדריך המלא העוסק בפרסום ב-SMS לעסקים, וגלו טקטיקות מעולות שעובדות.

תוכנת ניהול עסק באינטרנט מומלצת

דיוור במייל וניוזלטר

כבר שנים שדיוור במייל באמצעות רשימות ניוזלטר, הינה דרך יעילה וחסכונית לשמירת קשר עם לקוחות העסק. למעשה, שימוש ברשימות דיוור תוביל להגדלת ההכנסות והרווחים של העסק.

שיווק עסק, סוגי קידום אתרים בגוגל SEO

ניהול הזמנות

קורה לכם שאתם מוצאים עצמכם מבולבלים בין עשרות ההזמנות? זקוקים לפתרונות יעילים? במערכת CRM שלנו תמצאו מענה ראוי לעסקים הזקוקים לקצת סדר בכל הנוגע לניהול הזמנות.

יומן פעילות העסק

חשבוניות וסליקה

מערכת CRM לעסקים של BIZZT מאפשרת לכם לשלוח חשבוניות במייל או בווטסאפ, להנפיק הצעות מחיר, להכין הזמנות עבודה ואף להתחבר אל ממשק הסליקה של חברת האשראי איתם אתם עובדים.

מחירים והנחות מיוחדים למצטרפים חדשים!

SILVER

1-3 משתמשים
225 חודשי
  • 10,000 לקוחות
  • 200 חשבוניות
  • ניהול לידים והזמנות
  • ניהול יומן ופגישות
  • דוחות עסקיים
  • בקרה והתראות
  • 500MB אחסון
  • תמיכה טכנית 24 שעות

GOLD

3-5 משתמשים
349 חודשי
  • 25,000 לקוחות
  • 500 חשבוניות
  • ניהול לידים והזמנות
  • ניהול יומן ופגישות
  • דוחות עסקיים
  • בקרה והתראות
  • 1GB אחסון
  • תמיכה טכנית 24 שעות

DIAMOND

5-10 משתמשים
579 חודשי
  • 45,000 לקוחות
  • 1,000 חשבוניות
  • ניהול לידים והזמנות
  • ניהול יומן ופגישות
  • דוחות עסקיים
  • בקרה והתראות
  • 3GB אחסון
  • תמיכה טכנית 24 שעות

מערכת CRM - ניהול קשרי לקוחות לעסק שלכם

בעבר, מהלך קשרי הלקוחות היה שונה מזה של היום, היות ומערך זה, היה מבוסס על היכרות אישית ועסקים בקנה מידה קטן בהרבה מזה של היום. היום מדובר על שוק גלובלי גדול ועולם העסקים של העידן המודרני, מלא בגירויים והצעות. קיימת תחרות גדולה יותר על נאמנותו של הלקוח כך ששירות הלקוחות וניהול קשרי הלקוחות, הפך לתורה שלימה. אוסף ההליכים העסקיים לשם הגדלת הוותק של לקוחות החברה, דרש ניהול מושכל של רכישת לקוחות, שימורם ופיתוחם. לשם כך, נולדה מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות) תוכנת crm, נועדה להאריך את וותק הלקוחות. ניתן להחזיק בלקוחות קבועים פרק זמן ארוך ולהגדיל אף את היקף ההכנסה ממנו באותו פרק זמן. זוהי למעשה אסטרטגיית פיתוח של כלים, שיטה ניהולית אשר יכולה להגדיר לכם מראש, איזה לקוחות תשיגו ואפילו כיצד תוכלו להשיג אותם.

כל הרעיון שנמצא מאחורי תפיסת הניהול של crm (ניהול קשרי לקוחות), נובעת מהיכולת הטכנולוגית לזיהוי לקוחות. האמצעים הטכנולוגיים, כאשר המחשוב נמצא בראשו מאפשרים לכל חברה לזהות לקוחות באופן ממוקד. ישנם גם לקוחות פוטנציאליים, אשר הם דומים בתכונותיהם ללקוחות הקיימים במאגר לקוחות החברה אבל מאי איזו שהיא סיבה, הם עדיין לא לקוחות בפועל, אשר רכשו מוצרים או שירותים מסוימים מהחברה.

מהן עקרונות מערכת ממוחשבת של ניהול קשרי לקוחות?

העקרונות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מבוססת כאמור על ערך הלקוח. כל לקוח של החברה, מבוסס על שקלול הרכישות וההוצאות או שימושיו של הלקוח עד היום ובעתיד. הערך של הלקוחות, יכול להיות מושפע מכל מיני גורמים אחרים כגון, לקוח של בית קפה שהוא מבקר מסעדות במקצועו והוא זה שיכול להיות בעל ערך גבוה יותר מאשר מבקר רגיל. יש ליצור ולשדר, יחס אישי, אדיבות הערכה וכבוד, ממש כשם שכול לקוח נכנס לחנות וירגיש נוח באשר המוכר יקדם אותו בברכה.

ניתן להתחיל את שימור קשרי הלקוחות, תוך הישענות עם היכרות היסטוריית לקוחות.. יש לדעת ולהתייחס אישית ללקוח ובמקרה הצורך, להתאים לו את מה שהוא צריך. לדוגמא, ימי הולדת של לקוחות, מה שיגלה אכפתיות ויקנה את הלקוחות. מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת להשתמש ביישומים המכוונים לצרכי הלקוחות, כך שתוכלו לבקש דוחות וחתכים אודות הרגלי קנייה. מוצרים מועדפים או אילו שהן תלונות שכיחות ובכך, להציע מענה אשר יתאים לתוצאות שהתקבלו.

מדריכים נוספים שיעניינו אותך

ניהול עסק, עסקים, תוכנות, גרף

ניהול עסק

ניהול עסק אינו דבר של מה בכך, אך כאשר מצמצמים משאבים, כוח וזמן שאינם נחוצים, אתם עלולים לייעל את העסק. קראו את המדריך המלא עבור ניהול עסק והדרכים להפוך אותו לגדול יותר.

תוכנת ניהול עסק באינטרנט מומלצת

ניהול עסק באינטרנט

ניהול עסק באינטרנט, הינה שיטת ניהול מומלצת לבעלי עסקים המעוניינים לחסוך זמן מיותר ועלויות לא נחוצות. במדריך הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע לניהול עסק באינטרנט, בקלות ובנוחות.

מועדון לקוחות לעסקים קטנים, קליעה למטרה

מועדון לקוחות לעסקים קטנים

בעלי עסק קטן ומחפשים דרכים להגדיל את ההכנסות? מועדון לקוחות לעסקים קטנים מהווה פתרון חדשני במיוחד עבורכם. קראו הכל בנושא, והתחדשו במועדון לקוחות משלכם..

איור משתמשים

שיווק אורגני בפייסבוק

על שיווק באמצעות פייסבוק בוודאי כבר שמעתם, אך על שיווק אורגני בפייסבוק לא רבים שמעו וגם אלו שכן, לא מכירים את השיטות היעילות לחסכון בעלויות הפרסום. בקרו.

מטרותיה של מערכת CRM

המטרות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), הינה ניהול וארגון מאגרי מידע, שיפור השירות ומתן שירות איכותי ומקצועי, יצירת שירות יוזם, הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון. כמו כן, מערכת חכמה וממוחשבת זו, הינה הבסיס לקבלת החלטות ניהוליות וארגוניות. יש לתאם ציפיות כאשר תוכלו לספק ללקוחות את הרצונות או להתייחס ולתת פתרונות לדברים שמטרידים אותם. יש לעמוד בתקשורת שוטפת עם הלקוחות בתדירות אשר תתאים להם. מומלץ כי תיקחו בחשבון שאם הלקוח לא יקבל מענה מכם, תוך זמן קצר, הוא עלול לפרש זאת כחוסר אכפתיות מצדכם.

מערכת crm, נותנת לכם את האפשרות להגיב בהקדם ישנם כמה כללי ברזל שיש לקחת אותם לתשומת לבכם ואלה הם:

  • יצירת שירות יוזם.
  • הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון.
  • בסיס לקבלת החלטות ניהוליות ובקרה.

ניתן לבצע אפיון לקוחות ניתן יהיה לדעת כיצד ניתן יהיה לתת שירות לכל לקוח. תהליך זה הינו לאורך זמן וניתן יהיה לדעת בהמשך תוך היכרות מעמיקה יותר עם הלקוחות, איזה סוג של שירות יהיה מעוניין כל אחד מהם. מדובר על מערכת יעילה וחיונית לבתי עסק גדולים, כך שניתן יהיה לבסס מערכת יחסים טובה ופורייה מול הלקוחות וכן, יצירת אמון.

באמצעות מערכת CRM תסיקו את הדרך הטובה ביותר לתקשר עם הלקוחות שלכם

תוכלו להסיק את הדרך הטובה ביותר, כיצד להתנהל נכון מול הלקוחות שלכם באמצעות מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), במיוחד למי שעוסק בתחום קידום אתרים. מדובר בכללים שניתן לפרש אותם בהתאם לנתונים. ללקוחות מסוימים, ישנן טענות נגד עסקים שהם נותני שירות, כמו חוסר תגובה מהירה או שאינם יונים למסרים של הלקוחות. אפילו אם תקבלו מסר קצר או מייל מלקוחות, גם אם המייל או המסרון אינם מצריכים תגובה, יש לענות עליו. יחס, הינו גורם חשוב לשמירה על הלקוחות שלכם.

יש לדעת לפני שמזמינים מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מהי מכילה ולמה מערכת זו מסוגלת, כך שהיא תתאים לצרכי העסק שלכם. ראשית וודאו כי המערכת תדע נהל את הקשר מול הלקוחות שלכם באופן היעיל ביותר, אם זה לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים. אם מדובר בלקוחות קיימים מערכת זו, תציג באופן אוטומטי לנותני שירות, את המידע על הלקוח מיד עם קבלת השיחה מה שיגרום לשירות להיות יעיל במיוחד.

גם מבחינת לידים, crm (ניהול קשרי לקוחות), כאשר היא מהמתקדמות ביותר, תוכל לנהל לכם את הפניות אשר מגיעות מכל ערוצי השיווק, אם מדף הנחיתה, דף הבית, רשתות חברתיות וכדומה. בדרך זו, תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מאבדים לקוחות. מערכת זו, למעשה מנתבת את שטף הפניות של הלידים בין נותני השירות והיא אף מציגה למנהלי החברה, את ההתקדמות של המערך באופן ידידותי ובאמצעות גרף. באופן זה, מנהלי החברה, יוכלו להחליט באופן מושכל יותר לגבי הקמפיינים, קצב העבודה וכדומה.

שירותים עסקיים נוספים של BIZZT

קידום אתרים, seo, search engine optimization

קידום אתרים

קידום אתרים אצל BIZZT, ידרג אתכם גבוה במיקומי התוצאות במנועי החיפוש השונים וביניהם גוגל. אצל חברתנו תקבלו שירות קידום אתרים אישי ובניית אסטרטגיה מותאמת אישית.

פרסום בפייסבוק - bizzt

פרסום בפייסבוק

הפייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולרית ביותר וניתן באמצעות רשת זו, לחזק את קהל היעד שלכם אם ברצונכם להתחיל עם פרסום בפייסבוק על מנת להשיג יותר

בניית אתרים - bizzt

בניית אתרים

עסקים רבים הבינו כי הקיום ברשת באמצעות אתר אינטרנטי, הוא זה שיגרום לבעלי עסקים להתפרסם ולזכות ביותר לקוחות. בניית אתרים, הנו תחום מורכב ויש לפנות

איור בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה

מטרת בניית דפי נחיתה היא ליצור קמפיין פרסומי לבית עסק, אשר יתאים בדיוק עבור תקציב וצרכי העסק. חברתנו תוכל לבצע עבורכם בניית דפי נחיתה איכותיים ומוצלחים לשיפור המרות ומדידת התוצאות.

מה זה דורש מכם כמנהלי עסק?

ישנן מערכות CRM שהתקנתם אינה רק על מסופים, כי אם ניתן לעבוד על מערכת זו, באמצעות טכנולוגיה בענן מכל מקום ובכל שעה ללא צורך בגיבוי,עדכונים וטיפול בתקלות מרחוק. יש למצוא מערכת CRM, אשר תהיה מבוססת על חלונות, מה שיהיה קל יותר ללימוד בכל חברה. מונח זה, מתייחס לאסטרטגיה עסקית ולפתרון טכנולוגי, מה שיוצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות, כאשר פתרונות ממוחשבים מאפשרים לנהל מערכת קשרי לקוחות ארוכת טווח. כל לקוח יכול בעצם להיכנס לתוך מערכת אחת.

עם הזמן, כאשר העסק גדל, שמירת כל התיעוד של כל מיני פעולות אשר ביצעתם יכולה להיות משימה מורכבת ואפילו מבלבלת. כאשר קיימים כלים מתאימים של crm (ניהול קשרי לקוחות), תוכלו להתנהל את כל המערך של העסק או החברה, באופן קל בהרבה יותר, כך שיהיה לכם את הזמן, להתמקד בשירות מוצלח של תהליך שהיה מורכב קודם לכם ועכשיו הוא ממש קל לתפעול, יעיל ומייצר רווח שהוא בלתי ניתן לערעור- הלקוחות שלכם שהם לב ליבו של כל חברה, עסק או ארגון.

יש לציין, כי מערכת או תוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת לכם להתפתח. כאשר תנהלו ניהול קשרי לקוחות באופן מושכל, הודות לתוכנה זו. ניהול נכון של קשרי לקוחות, הוא זה שיגרום לעסק שלכם להתפתח. גם צוות העובדים שלכם יוכל לשחזר את המידע מהגיבויים במידה ויהיה כשל במערכת. יש לוודא, כי המערכת תגובה לפחות פעמיים בכל יום ורצוי כי היא תגובה בשני מקומות שונים. תהליך הגיבוי הינו פשוט וקל. כל עובד יוכל לבצע פעולה פשוטה זו.

ליהנות מהפוטנציאל העצום הגלום במערכת קשרי לקוחות

כאשר חברות וארגונים רבים, החלו להבין את הפוטנציאל הגלום בתוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), הם הבינו כי תוכנה זו, מותאמת ומשרתת את צרכי החברה באופן ספציפי. כאשר אנו נותנים את מלוא תשומת הלב לשיווק, כל חברה וארגון משקיעים משאבים רבים וזמן בכל לקוח. התחרות הינה גדולה והמונח של ערך הלקוח הפך להיות במרכז תשומת הלב של ארגונים וחברות אשר מעוניינים לשמר כל לקוח קיים ולהוסיף עוד לקוחות למאגר שלהם. ככל שיהיו יותר לקוחות, כך העסק, החברה או הארגון, יהיו רווחיים יותר.

מערכת זו של CRM, יכול לתכנן את האסטרטגיות הנכונות לשימור לקוחות. באמצעות התוכנה, ניתן יהיה לארגון או לחברה, לשפר את שירותיה ומוצריה ולהפוך את החברה ליעילה יותר. ניתן למצוא מערכות של CRM שמתאימים לשימושים הספציפיים של כל בית עסק, חברה או ארגון. למשל ניתן למצוא מערכת מסוג זה המתאימה למכירות, לטלמרקטינג, לשיווק, לניהול פרויקטים, לשירות לקוחות, לניהול של מכירה ישירה מול לקוחות, CRM נייד, אשר מתאים למכירות שטח CRM, אשר מתוכנן על פי הצרכים הספציפיים של בית העסק כמו למשל מערכת CRM , אשר מתאימה לרופאים.

"עם BIZZT תוכלו לדחוף את העסק קדימה"

shlomo rosh - שלמה ראש

shlomo rosh

מנהל החברה

“חברת BIZZT (ביזט) שמה לה מטרה לקדם את העסקים בישראל במגוון דרכים ובשיטות מודרניות וטכנולוגיות. מטרתנו היא לממש את מלוא הפוטנציאל הנמצא בכל עסק ובכל תחום, ולהגיע ולמשוך את קהל היעד של העסק שלכם ובכך להגדיל את ההכנסות בעסק. אצל חברתנו BIZZT תמצאו מגוון פתרונות מתקדמים, החל ממערכות וכלי ניהול העסק ועד שיווק ופרסום המוצרים שלכם. אם אתם בעלי עסקים המעוניינים להגדיל את המכירות בעסק שלכם, זה הזמן לפנות אל BIZZT ולהתחיל להרוויח”

היתרונות שלנו

חדשנות

אנו דוגלים בשיפור חווית השימוש במערכת שלנו, כך שאנו משדרגים את המערכת וממשק הניהול בכזה חדשני ומותאם אישית עבורכם.

אבטחה

עטפנו את מערכת CRM לעסקים שלנו באבטחה תקנית וחזקה, וכמו כן הצבנו חומות אש לשם שמירה על מידע הנתונים העסקי שלכם.

תמיכה

חברת BIZZT שמה דגש מיוחד על תמיכה טכנית עבור לקוחותיה, כך שתקבלו מאיתנו מענה אנושי ואוטומטי מסביב לשעון.

הטבות

כמשתמשי מערכת CRM לעסקים, תיהנו משלל הטבות במגוון שירותים עסקיים אשר החברה מעדכנת מידי תקופה. כמו כן, תמצאו מבצעים מיוחדים.

אתם עדיין כאן?

נסו חינם את המערכת שלנו - bizzt

הגעתם עד לכאן ועדיין לא יצרתם קשר? סקפטיים לגבי הביצועים והיכולות של המערכת שלנו? נסו את גרסת הדמו – חינם ללא עלות!

עמודים מרכזיים באתר
השאירו פרטים

תוכן עניינים

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by