crm – ניהול קשרי לקוחות

crm - ניהול קשרי לקוחות לעסקים

בעבר, מהלך קשרי הלקוחות היה שונה מזה של היום, היות ומערך זה, היה מבוסס על היכרות אישית ועסקים בקנה מידה קטן בהרבה מזה של היום. היום מדובר על שוק גלובלי גדול ועולם העסקים של העידן המודרני, מלא בגירויים והצעות. קיימת תחרות גדולה יותר על נאמנותו של הלקוח כך ששירות הלקוחות וניהול קשרי הלקוחות, הפך לתורה שלימה. אוסף ההליכים העסקיים לשם הגדלת הוותק של לקוחות החברה, דרש ניהול מושכל של רכישת לקוחות, שימורם ופיתוחם. לשם כך, נולדה מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות) תוכנת crm, נועדה להאריך את וותק הלקוחות. ניתן להחזיק בלקוחות קבועים פרק זמן ארוך ולהגדיל אף את היקף ההכנסה ממנו באותו פרק זמן. זוהי למעשה אסטרטגיית פיתוח של כלים, שיטה ניהולית אשר יכולה להגדיר לכם מראש, איזה לקוחות תשיגו ואפילו כיצד תוכלו להשיג אותם.

כל הרעיון שנמצא מאחורי תפיסת הניהול של crm (ניהול קשרי לקוחות), נובעת מהיכולת הטכנולוגית לזיהוי לקוחות. האמצעים הטכנולוגיים, כאשר המחשוב נמצא בראשו מאפשרים לכל חברה לזהות לקוחות באופן ממוקד. ישנם גם לקוחות פוטנציאליים, אשר הם דומים בתכונותיהם ללקוחות הקיימים במאגר לקוחות החברה אבל מאי איזו שהיא סיבה, הם עדיין לא לקוחות בפועל, אשר רכשו מוצרים או שירותים מסוימים מהחברה.

מערכת crm - ניהול קשרי לקוחות

מהן עקרונות מערכת ממוחשבת של ניהול קשרי לקוחות?

העקרונות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מבוססת כאמור על ערך הלקוח. כל לקוח של החברה, מבוסס על שקלול הרכישות וההוצאות או שימושיו של הלקוח עד היום ובעתיד. הערך של הלקוחות, יכול להיות מושפע מכל מיני גורמים אחרים כגון, לקוח של בית קפה שהוא מבקר מסעדות במקצועו והוא זה שיכול להיות בעל ערך גבוה יותר מאשר מבקר רגיל. יש ליצור ולשדר, יחס אישי, אדיבות הערכה וכבוד, ממש כשם שכול לקוח נכנס לחנות וירגיש נוח באשר המוכר יקדם אותו בברכה.

ניתן להתחיל את שימור קשרי הלקוחות, תוך הישענות עם היכרות היסטוריית לקוחות.. יש לדעת ולהתייחס אישית ללקוח ובמקרה הצורך, להתאים לו את מה שהוא צריך. לדוגמא, ימי הולדת של לקוחות, מה שיגלה אכפתיות ויקנה את הלקוחות. מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת להשתמש ביישומים המכוונים לצרכי הלקוחות, כך שתוכלו לבקש דוחות וחתכים אודות הרגלי קנייה. מוצרים מועדפים או אילו שהן תלונות שכיחות ובכך, להציע מענה אשר יתאים לתוצאות שהתקבלו.

תוכנת CRM לעסקים, מטרת מערכת ניהול קשרי לקוחות

מטרותיה של מערכת CRM

המטרות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), הינה ניהול וארגון מאגרי מידע, שיפור השירות ומתן שירות איכותי ומקצועי, יצירת שירות יוזם, הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון. כמו כן, מערכת חכמה וממוחשבת זו, הינה הבסיס לקבלת החלטות ניהוליות וארגוניות. יש לתאם ציפיות כאשר תוכלו לספק ללקוחות את הרצונות או להתייחס ולתת פתרונות לדברים שמטרידים אותם. יש לעמוד בתקשורת שוטפת עם הלקוחות בתדירות אשר תתאים להם. מומלץ כי תיקחו בחשבון שאם הלקוח לא יקבל מענה מכם, תוך זמן קצר, הוא עלול לפרש זאת כחוסר אכפתיות מצדכם.

מערכת crm, נותנת לכם את האפשרות להגיב בהקדם ישנם כמה כללי ברזל שיש לקחת אותם לתשומת לבכם ואלה הם:

  • יצירת שירות יוזם.
  • הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון.
  • בסיס לקבלת החלטות ניהוליות ובקרה.

ניתן לבצע אפיון לקוחות ניתן יהיה לדעת כיצד ניתן יהיה לתת שירות לכל לקוח. תהליך זה הינו לאורך זמן וניתן יהיה לדעת בהמשך תוך היכרות מעמיקה יותר עם הלקוחות, איזה סוג של שירות יהיה מעוניין כל אחד מהם. מדובר על מערכת יעילה וחיונית לבתי עסק גדולים, כך שניתן יהיה לבסס מערכת יחסים טובה ופורייה מול הלקוחות וכן, יצירת אמון.

ניתוח נתונים, דיגיטל, ניתוח פניות ולקוחות

באמצעות מערכת CRM תסיקו את הדרך הטובה ביותר לתקשר עם הלקוחות שלכם

תוכלו להסיק את הדרך הטובה ביותר, כיצד להתנהל נכון מול הלקוחות שלכם באמצעות מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), במיוחד למי שעוסק בתחום קידום אתרים. מדובר בכללים שניתן לפרש אותם בהתאם לנתונים. ללקוחות מסוימים, ישנן טענות נגד עסקים שהם נותני שירות, כמו חוסר תגובה מהירה או שאינם יונים למסרים של הלקוחות. אפילו אם תקבלו מסר קצר או מייל מלקוחות, גם אם המייל או המסרון אינם מצריכים תגובה, יש לענות עליו. יחס, הינו גורם חשוב לשמירה על הלקוחות שלכם.

אז מהי למעשה מערכת CRM מומלצת ומה היא מכילה?

יש לדעת לפני שמזמינים מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מהי מכילה ולמה מערכת זו מסוגלת, כך שהיא תתאים לצרכי העסק שלכם. ראשית וודאו כי המערכת תדע נהל את הקשר מול הלקוחות שלכם באופן היעיל ביותר, אם זה לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים. אם מדובר בלקוחות קיימים מערכת זו, תציג באופן אוטומטי לנותני שירות, את המידע על הלקוח מיד עם קבלת השיחה מה שיגרום לשירות להיות יעיל במיוחד.

גם מבחינת לידים, crm (ניהול קשרי לקוחות), כאשר היא מהמתקדמות ביותר, תוכל לנהל לכם את הפניות אשר מגיעות מכל ערוצי השיווק, אם מדף הנחיתה, דף הבית, רשתות חברתיות וכדומה. בדרך זו, תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מאבדים לקוחות. מערכת זו, למעשה מנתבת את שטף הפניות של הלידים בין נותני השירות והיא אף מציגה למנהלי החברה, את ההתקדמות של המערך באופן ידידותי ובאמצעות גרף. באופן זה, מנהלי החברה, יוכלו להחליט באופן מושכל יותר לגבי הקמפיינים, קצב העבודה וכדומה.

מנהל מערכת ניהול קשרי לקוחות, מנהל עסקים, טכנולוגיה, דיגיטל

מה זה דורש מכם כמנהלי עסק?

ישנן מערכות CRM שהתקנתם אינה רק על מסופים, כי אם ניתן לעבוד על מערכת זו, באמצעות טכנולוגיה בענן מכל מקום ובכל שעה ללא צורך בגיבוי, עדכונים וטיפול בתקלות מרחוק. יש למצוא מערכת CRM, אשר תהיה מבוססת על חלונות, מה שיהיה קל יותר ללימוד בגל חברה. מונח זה, מתייחס לאסטרטגיה עסקית ולפתרון טכנולוגי, מה שיוצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות, כאשר פתרונות ממוחשבים מאפשרים לנהל מערכת קשרי לקוחות ארוכת טווח. כל לקוח יכול בעצם להיכנס לתוך מערכת אחת.  

עם הזמן, כאשר העסק גדל, שמירת כל התיעוד של כל מיני  פעולות אשר ביצעתם יכולה להיות משימה מורכבת ואפילו מבלבלת. כאשר קיימים כלים מתאימים של crm (ניהול קשרי לקוחות), תוכלו להתנהל את כל המערך של העסק או החברה, באופן קל בהרבה יותר, כך שיהיה לכם את הזמן, להתמקד בשירות מוצלח של תהליך שהיה מורכב קודם לכם ועכשיו הוא ממש קל לתפעול, יעיל ומייצר רווח שהוא בלתי ניתן לערעור- הלקוחות שלכם שהם ל ליבו של כל חברה, עסק או ארגון.

CRM – מערכת אשר מאפשרת לעסק שלך לגדול

יש לציין, כי מערכת או תוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת לכם להתפתח. כאשר תנהלו ניהול קשרי לקוחות באופן מושכל, הודות לתוכנה זו. ניהול נכון של קשרי לקוחות, הוא זה שיגרום לעסק שלכם להתפתח. גם צוות העובדים שלכם יוכל לשחזר את המידע מהגיבויים במידה ויהיה כשל במערכת. יש לוודא, כי המערכת תגובה לפחות פעמיים בכל יום ורצוי כי היא תגובה בשני מקומות שונים. תהליך הגיבוי הינו פשוט וקל. כל עובד יוכל לבצע פעולה פשוטה זו.

ליהנות מהפוטנציאל העצום הגלום במערכת קשרי לקוחות

כאשר חברות וארגונים רבים, החלו להבין את הפוטנציאל הגלום בתוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), הם הבינו כי תוכנה זו, מותאמת ומשרתת את צרכי החברה באופן ספציפי. כאשר אנו נותנים את מלוא תשומת הלב לשיווק, כל חברה וארגון משקיעים משאבים רבים וזמן בכל לקוח. התחרות הינה גדולה והמונח של ערך הלקוח הפך להיות במרכז תשומת הלב של ארגונים וחברות אשר מעוניינים לשמר כל לקוח קיים ולהוסיף עוד לקוחות למאגר שלהם. ככל שיהיו יותר לקוחות, כך העסק, החברה או הארגון, יהיו רווחיים יותר.

מערכת זו של CRM, יכול לתכנן את האסטרטגיות הנכונות לשימור לקוחות. באמצעות התוכנה, ניתן יהיה לארגון או לחברה, לשפר את שירותיה ומוצריה ולהפוך את החברה ליעילה יותר. ניתן למצוא מערכות של CRM שמתאימים לשימושים הספציפיים של כל בית עסק, חברה או ארגון. למשל ניתן למצוא מערכת מסוג זה המתאימה למכירות, לטלמרקטינג, לשיווק, לניהול פרויקטים, לשירות לקוחות, לניהול של מכירה ישירה מול לקוחות, CRM נייד, אשר מתאים למכירות שטח CRM, אשר מתוכנן על פי הצרכים הספציפיים של בית העסק כמו למשל מערכת CRM , אשר מתאימה לרופאים. 

נעים מאוד

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך! 

הסרטונים החמים שלנו

השירותים המרכזיים של חברתנו

קידום אתרים
שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל, לתוצאות מהירות, לחשיפה רחבה והשגת לקוחות חדשים!
בניית אתרים
בניית אתרים בוורדפרס לעסקים, המותאמים אישית לצרכי העסק ולתקציב שלכם הכוללים אפיון, עיצוב וליווי.
מערכות CRM
מערכות CRM מתקדמות לעסקים, לניהול העסק, ניהול קשרי לקוחות, ניהול יומן ועובדים ועוד..!
כתיבת תוכן
אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן שיווקי לעסקים, עם דגש על היתרונות שלכם והייחודיות של העסק שלכם!

מה תקבלו אצל חברת BIZZT?

שקיפות

אנו עובדים בשקיפות מלאה אל מול לקוחותינו, כדי שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הינכם נמצאים בידיים טובות.

אחסון

אחסון האתר בשרתים מתקדמים, בעלי מהירות גבוהה ובקרת אבטחה מסביב לשעון.

אבטחה

אנו ב-BIZZT משתמשים בחומות אבטחה גבוהות, ע"מ להבטיח כי המידע שלכם נשמר במקום בטוח וללא גישה לצד שלישי.

תמיכה

אצל חברתנו תקבלו תמיכה מסביב לשעון, ופתיחת קריאות בקלות וללא צורך בהתקשרות והמתנה.

Call Now Button
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by