fbpx

מערכת CRM

מערכת ניהול קשרי לקוחות חדשנית לעסקים וארגונים.

מערכת CRM לכל צרכי העסק

היתרונות בשימוש מערכת CRM לעסקים וארגונים של חברת BIZZT

ניהול לקוחות

מערכת ניהול לקוחות קלה ונוחה לשימוש, המאפשרת יצירת מאגר לקוחות העסק, כרטיסית לקוח הכוללת היסטוריית פעילויות והתקשרויות, שיוך למחלקה/עובד ועוד.

ניהול יומן

ניהול יומן אינו רק הכנת לו”ז, אלא הרבה מעבר לכך. מערכת CRM של BIZZT תוכלו לקבוע פגישות פנים ארגוניות, להזמין משתתפים, להכין תיעוד פגישות והתראות להמשך מעקב ועוד.

ניהול עובדים

ניהול עובדים הינה משימה קלה גם למנהלים המשופשפים ביותר! בעזרת שימוש במערכת חכמה, תוכלו לעקוב אחר פעילות העובדים, לשלוח משימות והתראות ובכך להתייעל יותר!

ניהול לידים

מחפשים לעשות סדר בפניות מלקוחות חדשים? מעוניינים במערכת בקרה מסודרת? מערכת לניהול לידים, תספק את הפתרונות היעילים הכוללים מעקב לידים, התראות, שיוך לקטגוריות ועוד.

רשימות דיוור

כבר שנים שדיוור במייל באמצעות רשימות ניוזלטר, הינה דרך יעילה וחסכונית לשמירת קשר עם לקוחות העסק. למעשה, שימוש ברשימות דיוור תוביל להגדלת ההכנסות והרווחים של העסק.

חשבוניות וסליקה

מערכת CRM לעסקים של BIZZT מאפשרת לכם לשלוח חשבוניות במייל או בווטסאפ, להנפיק הצעות מחיר, להכין הזמנות עבודה ואף להתחבר אל ממשק הסליקה של חברת האשראי איתם אתם עובדים.

פתרונות מהירים וחדשניים

חברת BIZZT נותנת דגש מיוחד על חווית השימוש במערכת ופתרונות נוחים למנהיל עסקים וארגונים!
מערכת crm - ניהול קשרי לקוחות

חדשנות

מערכת בעלת ממשק חדשני ובעיצוב מותאם אישית עבור העסק או הארגון שלכם.

crm - ניהול קשרי לקוחות לעסקים

מהירות

הפרמטר הנחוץ ביותר עבור עסק, הוא מערכת CRM מהירה ללא תקלות!

עסקים, גרף עסקי

אבטחה

ציידנו את המערכת בחומות אש ופתרונות אבטחה מתקדמים לשמירה על נתוני העסק שלך!

מידע מקצועי למנהלי עסקים

קראו את כל המידע החשוב בעת בחירת מערכת CRM לעסק שלכם.

בעבר, מהלך קשרי הלקוחות היה שונה מזה של היום, היות ומערך זה, היה מבוסס על היכרות אישית ועסקים בקנה מידה קטן בהרבה מזה של היום. היום מדובר על שוק גלובלי גדול ועולם העסקים של העידן המודרני, מלא בגירויים והצעות. קיימת תחרות גדולה יותר על נאמנותו של הלקוח כך ששירות הלקוחות וניהול קשרי הלקוחות, הפך לתורה שלימה. אוסף ההליכים העסקיים לשם הגדלת הוותק של לקוחות החברה, דרש ניהול מושכל של רכישת לקוחות, שימורם ופיתוחם. לשם כך, נולדה מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות) תוכנת crm, נועדה להאריך את וותק הלקוחות. ניתן להחזיק בלקוחות קבועים פרק זמן ארוך ולהגדיל אף את היקף ההכנסה ממנו באותו פרק זמן. זוהי למעשה אסטרטגיית פיתוח של כלים, שיטה ניהולית אשר יכולה להגדיר לכם מראש, איזה לקוחות תשיגו ואפילו כיצד תוכלו להשיג אותם.

כל הרעיון שנמצא מאחורי תפיסת הניהול של crm (ניהול קשרי לקוחות), נובעת מהיכולת הטכנולוגית לזיהוי לקוחות. האמצעים הטכנולוגיים, כאשר המחשוב נמצא בראשו מאפשרים לכל חברה לזהות לקוחות באופן ממוקד. ישנם גם לקוחות פוטנציאליים, אשר הם דומים בתכונותיהם ללקוחות הקיימים במאגר לקוחות החברה אבל מאי איזו שהיא סיבה, הם עדיין לא לקוחות בפועל, אשר רכשו מוצרים או שירותים מסוימים מהחברה.

העקרונות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מבוססת כאמור על ערך הלקוח. כל לקוח של החברה, מבוסס על שקלול הרכישות וההוצאות או שימושיו של הלקוח עד היום ובעתיד. הערך של הלקוחות, יכול להיות מושפע מכל מיני גורמים אחרים כגון, לקוח של בית קפה שהוא מבקר מסעדות במקצועו והוא זה שיכול להיות בעל ערך גבוה יותר מאשר מבקר רגיל. יש ליצור ולשדר, יחס אישי, אדיבות הערכה וכבוד, ממש כשם שכול לקוח נכנס לחנות וירגיש נוח באשר המוכר יקדם אותו בברכה.

ניתן להתחיל את שימור קשרי הלקוחות, תוך הישענות עם היכרות היסטוריית לקוחות.. יש לדעת ולהתייחס אישית ללקוח ובמקרה הצורך, להתאים לו את מה שהוא צריך. לדוגמא, ימי הולדת של לקוחות, מה שיגלה אכפתיות ויקנה את הלקוחות. מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת להשתמש ביישומים המכוונים לצרכי הלקוחות, כך שתוכלו לבקש דוחות וחתכים אודות הרגלי קנייה. מוצרים מועדפים או אילו שהן תלונות שכיחות ובכך, להציע מענה אשר יתאים לתוצאות שהתקבלו.

המטרות של מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), הינה ניהול וארגון מאגרי מידע, שיפור השירות ומתן שירות איכותי ומקצועי, יצירת שירות יוזם, הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון. כמו כן, מערכת חכמה וממוחשבת זו, הינה הבסיס לקבלת החלטות ניהוליות וארגוניות. יש לתאם ציפיות כאשר תוכלו לספק ללקוחות את הרצונות או להתייחס ולתת פתרונות לדברים שמטרידים אותם. יש לעמוד בתקשורת שוטפת עם הלקוחות בתדירות אשר תתאים להם. מומלץ כי תיקחו בחשבון שאם הלקוח לא יקבל מענה מכם, תוך זמן קצר, הוא עלול לפרש זאת כחוסר אכפתיות מצדכם.

מערכת crm, נותנת לכם את האפשרות להגיב בהקדם ישנם כמה כללי ברזל שיש לקחת אותם לתשומת לבכם ואלה הם:

  • יצירת שירות יוזם.
  • הפחתת עלויות באמצעות שיפור התהליכים באמצעות מיכון.
  • בסיס לקבלת החלטות ניהוליות ובקרה.

 

ניתן לבצע אפיון לקוחות ניתן יהיה לדעת כיצד ניתן יהיה לתת שירות לכל לקוח. תהליך זה הינו לאורך זמן וניתן יהיה לדעת בהמשך תוך היכרות מעמיקה יותר עם הלקוחות, איזה סוג של שירות יהיה מעוניין כל אחד מהם. מדובר על מערכת יעילה וחיונית לבתי עסק גדולים, כך שניתן יהיה לבסס מערכת יחסים טובה ופורייה מול הלקוחות וכן, יצירת אמון.

תוכלו להסיק את הדרך הטובה ביותר, כיצד להתנהל נכון מול הלקוחות שלכם באמצעות מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), במיוחד למי שעוסק בתחום קידום אתרים. מדובר בכללים שניתן לפרש אותם בהתאם לנתונים. ללקוחות מסוימים, ישנן טענות נגד עסקים שהם נותני שירות, כמו חוסר תגובה מהירה או שאינם יונים למסרים של הלקוחות. אפילו אם תקבלו מסר קצר או מייל מלקוחות, גם אם המייל או המסרון אינם מצריכים תגובה, יש לענות עליו. יחס, הינו גורם חשוב לשמירה על הלקוחות שלכם.

יש לדעת לפני שמזמינים מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), מהי מכילה ולמה מערכת זו מסוגלת, כך שהיא תתאים לצרכי העסק שלכם. ראשית וודאו כי המערכת תדע נהל את הקשר מול הלקוחות שלכם באופן היעיל ביותר, אם זה לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים. אם מדובר בלקוחות קיימים מערכת זו, תציג באופן אוטומטי לנותני שירות, את המידע על הלקוח מיד עם קבלת השיחה מה שיגרום לשירות להיות יעיל במיוחד.

גם מבחינת לידים, מערכת crm (ניהול קשרי לקוחות), כאשר היא מהמתקדמות ביותר, תוכל לנהל לכם את הפניות אשר מגיעות מכל ערוצי השיווק, אם מדף הנחיתה, דף הבית, רשתות חברתיות וכדומה. בדרך זו, תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מאבדים לקוחות. מערכת זו, למעשה מנתבת את שטף הפניות של הלידים בין נותני השירות והיא אף מציגה למנהלי החברה, את ההתקדמות של המערך באופן ידידותי ובאמצעות גרף. באופן זה, מנהלי החברה, יוכלו להחליט באופן מושכל יותר לגבי הקמפיינים, קצב העבודה וכדומה.

ישנן מערכות CRM שהתקנתם אינה רק על מסופים, כי אם ניתן לעבוד על מערכת זו, באמצעות טכנולוגיה בענן מכל מקום ובכל שעה ללא צורך בגיבוי,עדכונים וטיפול בתקלות מרחוק. יש למצוא מערכת CRM, אשר תהיה מבוססת על חלונות, מה שיהיה קל יותר ללימוד בכל חברה. מונח זה, מתייחס לאסטרטגיה עסקית ולפתרון טכנולוגי, מה שיוצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות, כאשר פתרונות ממוחשבים מאפשרים לנהל מערכת קשרי לקוחות ארוכת טווח. כל לקוח יכול בעצם להיכנס לתוך מערכת אחת.

עם הזמן, כאשר העסק גדל, שמירת כל התיעוד של כל מיני פעולות אשר ביצעתם יכולה להיות משימה מורכבת ואפילו מבלבלת. כאשר קיימים כלים מתאימים של crm (ניהול קשרי לקוחות), תוכלו להתנהל את כל המערך של העסק או החברה, באופן קל בהרבה יותר, כך שיהיה לכם את הזמן, להתמקד בשירות מוצלח של תהליך שהיה מורכב קודם לכם ועכשיו הוא ממש קל לתפעול, יעיל ומייצר רווח שהוא בלתי ניתן לערעור- הלקוחות שלכם שהם לב ליבו של כל חברה, עסק או ארגון.

יש לציין, כי מערכת או תוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), מאפשרת לכם להתפתח. כאשר תנהלו ניהול קשרי לקוחות באופן מושכל, הודות לתוכנה זו. ניהול נכון של קשרי לקוחות, הוא זה שיגרום לעסק שלכם להתפתח. גם צוות העובדים שלכם יוכל לשחזר את המידע מהגיבויים במידה ויהיה כשל במערכת. יש לוודא, כי המערכת תגובה לפחות פעמיים בכל יום ורצוי כי היא תגובה בשני מקומות שונים. תהליך הגיבוי הינו פשוט וקל. כל עובד יוכל לבצע פעולה פשוטה זו.

כאשר חברות וארגונים רבים, החלו להבין את הפוטנציאל הגלום בתוכנת crm (ניהול קשרי לקוחות), הם הבינו כי תוכנה זו, מותאמת ומשרתת את צרכי החברה באופן ספציפי. כאשר אנו נותנים את מלוא תשומת הלב לשיווק, כל חברה וארגון משקיעים משאבים רבים וזמן בכל לקוח. התחרות הינה גדולה והמונח של ערך הלקוח הפך להיות במרכז תשומת הלב של ארגונים וחברות אשר מעוניינים לשמר כל לקוח קיים ולהוסיף עוד לקוחות למאגר שלהם. ככל שיהיו יותר לקוחות, כך העסק, החברה או הארגון, יהיו רווחיים יותר.

מערכת זו של CRM, יכול לתכנן את האסטרטגיות הנכונות לשימור לקוחות. באמצעות התוכנה, ניתן יהיה לארגון או לחברה, לשפר את שירותיה ומוצריה ולהפוך את החברה ליעילה יותר. ניתן למצוא מערכות של CRM שמתאימים לשימושים הספציפיים של כל בית עסק, חברה או ארגון. למשל ניתן למצוא מערכת מסוג זה המתאימה למכירות, לטלמרקטינג, לשיווק, לניהול פרויקטים, לשירות לקוחות, לניהול של מכירה ישירה מול לקוחות, CRM נייד, אשר מתאים למכירות שטח CRM, אשר מתוכנן על פי הצרכים הספציפיים של בית העסק כמו למשל מערכת CRM , אשר מתאימה לרופאים.

מוכנים לקחת את העסק קדימה?

צרו קשר עם חברת BIZZT ואנו נדאג להתאים עבורכם את המערכת המתאימה עבור כל צרכי העסק שלך!

הכלים שכל מנהל חייב להכיר..

BIZZT מציעה מגוון כלים מיוחדים למנהלים המאפשרים שליטה בקרה ומעקב אחר כל הפעילות בעסק בלחיצת כפתור..!

יעילות עובדים

אחוזי סגירות, כמות מכירות ויעילות העבודה של כל עובד..

הרשאות שונות

תוכלו להעניק הרשאות שונות לפי דרגת העובד או המנהל..

ייצוא דוחות

ייצוא דוחות עובדים, מחלקות, לקוחות ועוד..

בקרה ושליטה

תוכלו לצפות בכל מה שקורה בעסק בזמן אמת..

סדר וארגון

כל הכלים לסדר וארגון מתקדמים בידיים שלכם..!

הגדלת הרווחים

תוכלו לנתח פעילויות ובכך לצמצם עלויות ולהגדיל ההכנסות!

מדריכים נוספים שיעניינו אותך

קראו גם את המדריכים הבאים בנושאי ניהול עסק ודרכים להגדלת המכירות וההכנסות.
מערכת שליחת סמסים לעסקים |BIZZT
שליחת סמסים לעסקים

אחת מפלטפורמות השיווק המוכרות כמעט לכולנו, היא שיווק באמצעות שליחת סמסים ללקוחות העסק אשר לרוב נעשות דרך מערכת שליחת סמסים לעסקים.

תוכנת ניהול עסק מתקדמת
תוכנת ניהול עסק

עוברים לאוטומציה? כך תעשו זאת בקלות. בקרו במאמר המלא על תוכנת ניהול עסק הכוללת את כל הפיצ’רים והפונקציות שעסק זקוק להם. וגם, על התוכנה של BIZZT.

מועדון לקוחות לעסקים קטנים, קליעה למטרה
מועדון לקוחות לעסקים קטנים

בעלי עסק קטן ומחפשים דרכים להגדיל את ההכנסות? מועדון לקוחות לעסקים קטנים מהווה פתרון חדשני במיוחד עבורכם. קראו הכל בנושא, והתחדשו במועדון לקוחות משלכם..

פרסום ב-SMS, עסק, הודעות
פרסום ב-SMS

פרסום ב-SMS כבר מזמן הפך לשגרה בקרב עסקים רבים, אך גם בתחום זה יש יתרונות וחסרונות. בקרו במדריך המלא העוסק בפרסום ב-SMS לעסקים, וגלו טקטיקות מעולות שעובדות.

ניהול עסק, עסקים, תוכנות, גרף
ניהול עסק

ניהול עסק אינו דבר של מה בכך, אך כאשר מצמצמים משאבים, כוח וזמן שאינם נחוצים, אתם עלולים לייעל את העסק. קראו את המדריך המלא עבור ניהול עסק והדרכים להפוך אותו לגדול יותר.

קידום אתרים - BIZZT
קידום אתרים

האתר מדשדש? מחפשים נוכחות דיגיטלית בתואות החיפוש? חברת BIZZT תיקח את העסק שלך קדימה באמצעות קידום אתרים בגוגל מהפכנית המניבה תוצאות מטורפות!

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by