שליחת סמסים לעסקים

מערכת שליחת סמסים לעסקים |BIZZT

אחת מפלטפורמות השיווק המוכרות כמעט לכולנו, היא שיווק באמצעות שליחת סמסים ללקוחות העסק אשר לרוב נעשות דרך מערכת שליחת סמסים לעסקים. לסוג שיווק זה יתרונות וחסרונות, במאמר זה נסקור את אופן השימוש במערכות אלו, נייעץ על ניסוח ההודעות ללקוחות, וגם כיצד נמנע מספאם, או גרוע מכך כיצד נמנע תביעות מצד לקוחות העסק.

ראשית, עם תחילת העבודה במערכת ניהול עסק/לקוחות או שליחת סמסים לעסקים, רצוי לוודא כי המערכת עונה על צרכי העסק שלכם, וכי היא מתאימה לתקציב אותו הקצתם עבור שיווק העסק. כאן המקום לציין כי ניתן למצוא חבילות שונות של חברות, אך יש לשים לב להבדלים ביניהם. למשל: ניתן למצוא חבילת שימוש במחיר X אולם, היא אינה כוללת את מחיר Y עבור כמות הסמסים של חברת הסלולר.

קבלת סמסים

יתרונות וחסרונות של מערכת שליחת סמסים לעסקים

נתחיל דווקא מחסרונות שימוש במערכות מהסוג הנ"ל: החסרון המרכזי הוא בניית הקהל המעוניין בקבלת תוכן שיווקי אליו לנייד. בנוסף, מערכת לשליחת סמסים לרוב אינה מתאימה לכל סוגי העסקים. לשם הדוגמא ניקח עסק בענף נותני השירות כמו עו"ד, פסיכולוג ואפילו הובלות, ששיווק זה לרוב לא יניב תוצאות אלא א"כ מדובר במיתוג נטו.

לעומת זאת היתרונות של שימוש במערכת שליחת סמסים לעסקים הינן רבות: ראשית מדובר בכלי פרסום הפונה אל הקהל הרלוונטי ביותר עבור עסק (אין הכוונה לרכישת מאגר מספרי טלפון), ומשכך אחוזי ההמרה שלו נחשבים לגבוהים בוודאי ביחס לרוחב התפוצה של הקהל. שנית, מדובר בסוג שיווק זול יחסית, ולכן כמעט כל עסק יכול לעשות בו שימוש חודשי מבלי להרגיש זאת בכיס.. כמו כן, קיים העניין של "קשר ישיר" עם הלקוח, וזאת בניגוד גמור לשיווק באמצעות עיתונים, מייל, פרסום בפייסבוק וכו'. והכי חשוב, מדובר באמצעי מיתוג חזק, אשר משאיר את העסק בתודעת הלקוח.

אופן השימוש במערכת זו

ככל ומדובר במערכת קלה לתפעול, כך אתם כמשתמשים תוכלו לנצל את השימוש המרבי במערכת. הדגש הבסיסי שלכם עם תחילת העבודה, הוא האפשרות לייבא/לייצא מאגר לקוחות בלחיצת כפתור. למשל ייבוא באמצעות טבלת אקסל אשר מכיךה את פרטי הלקוח (שם, טלפון, כתובת או כל מידע אחר אשר רלוונטי עבורכם). לאחר מכן, יש לבדוק כי באפשרותכם לנתח את נתוני הלקוחות הכוללים בין היתר כמות חשיפות, מספר הקלקות על הקישורים, מענה אנושי של לקוחות ועוד.

במערכת שליחת סמסים לעסקים של BIZZT תמצאו מספר פונקציות מעניינות אשר יעשו לכם את החיים קלים, ויחסכו לכם התעסקות מיותרת.. כך למשל אנו מאפשרים לשייך לקוחות לפי קטגוריה מסוימת, למשל "לקוחות חמים" שבה תרכזו את מאגר הלקוחות שמבצע רכישות לעיתים קרובות, וכך גם תדירות הסמסים תיהיה גבוהה. בנוסף, ניתן לנסח מספר הודעות, שבאמצעותן תוכלו להכיר את התנהגות הלקוחות, אלו מודעות עובדות ועל מה לתת דגשים. בנוסף, המערכת שלנו מאפשרת גם שליחת סמסים לכל מאגר הלקוחות שברשותכם, כך שבעת מבצע/השקה/קמפיין מיוחד, תוכלו לעניין את כל קהל הלקוחות בו זמנית.

ספאם, הצפת הודעות ומכתבים

מערכת שליחת סמסים לעסקים – כיצד נמנע ספאם?

חוק הספאם מגביל את המפרסמים, לפחות בכל הנוגע לשליחת רשימות דיוור במייל/סמס או בכל אמצעי דיגיטלי אחר אשר נעשה ללא אישור מפורש של הלקוח. כדי לא לעבור על חוק זה, ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן לבקש את אישורו של הלקוח לקבלת תוכן פרסומי במייל או בסמס. איך עושים זאת? ישנם דרכים רבות (על קצה המזלג הנה מספר דוגמאות:

  • לעניין את הלקוח להצטרף אל מועדון הלקוחות של העסק שלכם.
  • למשוך את הלקוח עם הטבה או מבצע תמורת הצטרפות למאגר.
  • ליצור "פופאפ" באתר המעניין את הלקוח לקבלת עדכונים וכו'.

לאפשר יציאה והסרה מרשימת התפוצה

אם הלקוח אינו מעוניין לקבל סמסים מבעל העסק, בוודאי שאין עניין "לחפור" בכוח. הרי במצב כזה הלקוח לא רק שלא יבצע רכישה נוספת, אלא גם יהפוך ללקוח זועם שבוודאי אינכם חפצים בכך.. מה עושים? מאפשרים ללקוח "יציאה מהירה" באמצעות קישור להסרה או לחילופין "השב 9" להסרה.

אנשים, רשת אינטרנט

ניסוח סמסים ממוקדים ותדירות שליחתם

ככל, עולם הקריאייטיב הוא עולם מורכב המכיל את מיטב המוחות לניסוח מודעות קולחות. יצירתיות וכאלה המעניינות את הגולש או הלקוח. כאשר מדברים על ניסוח סמסים כחלק משימוש במערכת שליחת סמסים לעסקים, המצב דורש חשיבה יתרה וניתוח התנהגות הגולשים לגבי קריאת הסמסים > רמת העניין אשר הלקוחות הביעו > מספר ההמרות כתוצאה מכל קמפיין כזה. הטיפ הטוב ביותר הוא להיצמד לקו מסוים של פרסומים למשל: הלקוח יודע שהעסק שולח סמס כאשר יש מבצע מיוחד של העסק, או לחילופין הלקוח יקבל סמס כאשר מגיע הצורך ברכישה חוזרת של המוצר או השירות.

ככל ותכירו את קהל הלקוחות שלכם ותבינו את צרכיו, כך תוכלו להגדיל את ההמרות של כל קמפיין כזה – מה שכמובן יגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם..!

מערכת שליחת סמסים לעסקים של BIZZT

כאמור, חברת BIZZT מציעה מגוון מסלולים של שימוש במערכת שליחת סמסים לעסקים, כאשר הבולטות שבהם הם אפשרות שימוש חודשי לפי מספר משתמשים ולקוחות, או אפשרות רכישה חד פעמית והתקנת המערכת בבית העסק.

למערכת של BIZZT יתרונות רבים, החל ממשק הניהול המהיר והנוח, ועד לפונקציות השונות אשר המערכת מציעה לכם כמשתמשים. כדי לקבל פרטים מלאים, צרו קשר ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר!

מאמרים נוספים ומעניינים באתר

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT
נעים מאוד

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו את המאמר
מה חדש באתר?
בניית אתר לטכנאים | BIZZT
בניית אתר לטכנאים

בעולם נותני השירות בכלל, נתקלים לא אחת במצב בו זקוקים לקהל לקוחות חדש ע"מ להגדיל את ההכנסות. הדבר נכון עוד יותר לגבי עסקים חדשים, הזקוקים

קרא עוד »
בניית אתר ליועץ עסקי | BIZZT
בניית אתר ליועץ עסקי

היעזרות בשירותיו של יועץ עסקי, הינה חשובה כמעט לכל עסק ויכולה לשפר את הכנסותיו פלאות. אצל חלק מהעסקים היא נחוצה ביותר, למשל כאשר עסק נקלע

קרא עוד »
בניית אתרים למטפלים - BIZZT
בניית אתרים למטפלים

עולם הטיפולים, הינו עולם רחב המכיל בתוכו מגוון תחומי טיפול הכוללים בין היתר טיפולים רפואיים, טיפולים משלימים, אימונים אישיים ועוד. כאשר מדברים על בניית אתרים

קרא עוד »
מעוניין לשפר את האתר שלך?

אני מזמין אותך להשאיר את פרטי האתר שלך ואבדוק לך את האתר לגמרי בחינם!

Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Call Now Button