כתיבת תוכן

כתיבת תוכן | BIZZT

מי אינו יודע, כי תחום קידום אתרים הינו פופולרי מצד אחד, אבל מאוד תחרותי מצד שני. תחום זה הינו מורכב מאוד ואינו מתאים לכל אחד. יש להשיג את המטרות של בעלי האתרים בתחומים השונים, כך שהם יהיו מעוניינים לקבל פניות של לקוחות חדשים וזאת, באמצעות הגדלת כמות הגולשים ושיפור חוויית הגלישה. מומלץ לתת דגש רב יותר באמצעות כתיבת תוכן לאתר, מה שנקרא במילים מקצועיות "תוכן ואופטימיזציה". ככל שכמות התוכן באתר, תהיה איכותית וגדולה יותר, כך גם תהיה תנועה רבה יותר של גולשים וכן, גם הפניות יגיעו. כשאר אנו מדברים על אופטימיזציה, הכוונה היא התאמת האתר אל מנועי החיפוש. אנו נמצאים בעידן דינמי ויש להתאים את האתר למנועי החיפוש.

כל אתר, חייב להתחדש בכל חודש בתוכן, כך שללא כתיבת תוכן מקצועי ומושך, כזה שיגרום לגולשים אפילו לחייך, כאשר כותב תכנים מוכשר, יהיה חייב להיות יצירתי ולהחליף את התוכן בתכנים שונים, מה שיגרום לאתר להיות פעיל ודינמי יותר. יש לבצע ניתוח סטטיסטי ושילוב של תכנים חדשים בכל חודש והכי חשוב שהתכנים יהיו איכותיים. מקדמי אתרים שהם בעלי חברות גדולות לקידום, מעוניינים למעשה שירות של כתיבת תוכן בהיקף גבוה וזאת, בכדי לחסוך עלויות ולקבל הספק גבוה של תכנים איכותיים שהם בעלי ערך מוסף לגולשים.

כתיבת תוכן לעסקים במחשב

גם בכתיבת תכנים קיימים הבדלים מהותיים

בכדי שכל ההליך של קידום אתרים יהיה איכותי ומקצועי, על מקדם האתרים, לתת דגש על תכנים איכותיים, היות וקיימים הבדלים משמעותיים בין תוכן זול, אשר הוא תוכן סטנדרטי. גם העלות של תכנים איכותיים תהיה שונה. גם גוגל מאוד אוהב תכנים איכותיים והוא סורק את האתרים באמצעות העכבישים שלו, כך שבעצם זו הדרך של גוגל, לדרג את האתרים שלו, על פי תכנים איכותיים. החשוב הוא שבעת כתיבת תוכן, הכותב לא יסטה מהנושא. גם המבנה של התוכן הוא חשוב, למשל כותרת שתהיה מעניינת, תמשוך יותר גולשים לאתר.

הכותרת עצמה, כבר צריכה להכיל בתוכה את מילות המפתח. גם מספר הפעמים שתופענה מילות המפתח במאמר היא חשובה. לגוגל קיימים חוקים משלו ויש להתעדכן בהם, היות והחוקים משתנים מעת לעת ומקדמי האתרים, חייבים להיות מעודכנים ולהישאר תמיד עם האצבע על הדופק. הצפיפות של מילות המפתח חשובה, היות ואם המילים תופענה פעמים רבות מדי, גוגל יפסול את האתר. למעשה המסקנה – כתיבת תוכן, הינה משימה לא פשוטה כלל, גם עבור מי שאוהב לכתוב.

המדריך לכתיבת תוכן נכונה

מקדמי אתרים יעדיפו כותבי תוכן מוכשרים ומנוסים המבינים את תחום הקידום היטב

יש לציין, כי רק כותב מוכשר, יוכל לכתוב מאמרי קידום, או מאמרים שיווקיים ואינפורמטיביים, כאלה שיתנו מידע לגולשים, אשר מחפשים מידע לגבי מוצר או שירות. התוכן, הוא זה למעשה זה שגורם לאתרים להגיע למקום הראשון. ככל שהמאמרים יהיו מעניינים יותר, הכותרת תהיה מושכת, כל הגולשים ישהו זמן רב יותר באתר, מה שיגרום לקידום האתר, לדפים הראשונים של גוגל. 

למעשה, מי שמבצע כתיבת תוכן לאתרים נקרא רעיונאי או קופירייטר. הכותב או הקופירייטר, חייב לסקרן את הגולשים, לגרום להם להאמין במוצר או בשירות ולא להוסיף יותר מדי מילים, מה שיגרום לפעולה הפוכה.. המאמר, חייב יהיה להיות מתומצת וענייני. יש להטמיע מילות מפתח, אשר תתאמנה לחיפוש בגוגל. יש לדעת, כי גם על מילות המפתח, קיימת תחרות גדולה ועל מקדמי האתרים, למצוא את מילות המפתח שניתן יהיה באמצעותן להגיע מהר לאתר ולקרוא בו את המאמרים.

כותבים אשר עוסקים שנים בתחום של כתיבת תוכן, הם עתירי ידע והם כבר יכולים לכתוב מאמרים מעניינים, מבלי לחפש אפילו מידע, מה שיגרום להצלחה רבה בקרב בעלי העסקים.

התוכן הוא המלך, תוכן טיל, כתיבה פוגעת בול

על כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג

בעצם, קופירייטינג, היא כתיבה שיווקית, אשר תקדם את אתרי האינטרנט. יש לדעת, כי כאשר הגולש יקרא את הכותרת וימצא כי היא מעניינת, הוא ימשיך לקרוא חלק גדול מהמאמר, אם לא את כולו. כאשר הוא כבר יתעניין במידע אשר מוצע לו במאמר, הוא כבר בדרך הנכונה וקרב מאוד, לרכוש את המוצר או השירות שעליו למעשה, מדבר המאמר. כולנו גולשים בהרבה אתרים ברשת אבל אם ישנו מאמר שאיזה שהוא סלוגן מדבר אלינו והוא ממש "עשה לכם את זה" זוהי למעשה הרעיונאות של כותב התוכן. קופירייטר או כתב מוכשר, יעלה את הרמה של האתר ואת המוצר עצמו הוא השירות המוצע בו לאיכותי וגבוה ובכך, למשוך בעצם קונים פוטנציאליים.

יש לכתוב מצד אחד ברמה גבוהה, אבל כתיבת תוכן שתהיה ברמה גבוהה מדי, לא תשרת את מרבית הגולשים והם יחפשו תכנים שידברו אליהם "בגובה העיניים"…כל כותב תוכן מקצועי, חייב יהיה להצית את דמיונם של הגולשים ולכן הוא יהיה עסוק בחיפוש רעיונות ויישומם על המקלדת. כל הבקרה של רעיון מסוים או רעיון שיווקי תגרום להצלחה גדולה ללקוח. לכל כתב תוכן, יש את סגנון הכתיבה שלו, ממש כשם שסופרים יש להם את סגנון הכתיבה שלהם. כאשר חברת קידום אתרים מעוניינת בשירותיו של קופירייטר, הדבר הראשון שהיא תעשה, הינו לבחון את סגנון הכתיבה, אם הוא אכן מתאים לדרישות החברה או הלקוחות שמעוניינים בתוכן באתר.

כתיבת תוכן, קופירייטר, תוכן שיווקי, תוכן לעסקים

תוכן זה לא מנטרה…

אחד הכללים החשובים ביותר של כתיבת תוכן הוא לא לכתוב תוכן כאילו אתם משננים מנטרה.. אף גולש לא אוהב לקרוא "תוכן לעוס" והכוונה היא אל תוכן אשר חוזר על עציו. הגולש יחוש שהוא משועמם ויעבור לאתר שמציע את אותו השירות או המוצר, אבל התכנים בו יהיו מעניינים ומסקרנים יותר.. נסו לדמיין לעצמכם סיטואציה כזאת, רכשתם ספר שנראה לכם מעניין, פתחתם את העמוד הראשון ואתם נמשכים לעמוד השני והשלישי במהירות, והגעתם למצב שאינכם יכולים להרפות ממנו. הסיטואציה השנייה – רכשתם ספר פתחתם את העמוד הראשון והוא כבר היה משעמם, עברתם לעמד השני ונשארתם באותו שעמום… הדבר הבא שתעשו הוא: תסגרו את הספר, תניחו אותו על המדף והוא יישאר שם. 

כך בדיוק לגבי תכנים, הם חייבים להיות מעניינים ולמשוך את הגולשים, היות ואם המאמרים יהיו מעניינים האתר יזכה להצלחה ויטפס במעלי העמודים הראשונים של ענק מנועי החיפוש – גוגל. הגירויים ברשת רק גדלים ואיתם גם האתגרים וישנם כמובן מתחרים רבים שבאמצעות כתיבת תוכן מוצלח, ניתן יהיה לגבור עליהם.

בלוג אתר אינטרנט

החשיבות של מבנה התוכן

יש להשתמש בכותרת ראשית וכותרות משנה מכמה סיבות, הן תהיינה חייבות להכיל את מילות המפתח שיש לקדם אבל חוץ מנושא הקידום עצמו, הכותרות, הן אלה אשר מושכות את הגולשים, שהם למעשה הלקוחות  הפוטנציאליים. כאשר הכותרות מושכות. אסור בתכלית האיסור שתהיינה שגיאות כתיב או כתב בעת כתיבת תוכן, שגיאות אלה מראות על רמה נמוכה של כותב. כל מאמר חייב לעבור הגאה ועריכה לפני שהוא עולה ברשת או באתר עצמו.

כתיבת תוכן - BIZZT

כתיבת תוכן שפוגעת בול למטרה…

יש לשים לב שבעת כתיבת תוכן לא תאבדו את המטרה בדרך. יש להתמקד, כאשר אתם יודעים מה מטרת התוכן. יש לשים לב לדקויות השונות ולא לחשוב שאם הוטמעו מילות המפתח העבודה כבר נעשתה. ישנם מאמרים למטרת תוכן שיווקי וישנם כאלה שמיועדים לבלוגים או תוכן המיועד למדיה החברתית ולכן, בכל תוכן למעשה, קיים שימוש שונה ויש לכתוב אותו בהתאם לסוג המאמר ולייעוד שלו.

מילים הן כוח ועל זה נאמר הרבה. ישנן חברות שלא הצליחו למשוך אליהן לקוחות, בשל תכנים לא איכותיים או שימוש לא נכון בתכנים.

מנוע החיפוש גוגל מתוחכם יותר וכך גם התכנים

גוגל הפך את יעדו, כאשר בזמנו הוא היה מנוע חיפוש והיום הוא הפך למנוע של מידע. מדובר על מנוע  חיפוש, אשר החל לתת לנו תשובות ואת התשובות הללו יש לספק לגולשים באמצעות כתיבת תוכן אשר יכיל את כל המידע הדרוש, יהיה בו איזו שהיא נימה של שיווק וכן, התוכן יהיה מעניין ומסקרן. התוכן חייב להיות מקורי, היות ותוכן מועתק נפסל. חברות לקידום אתרים הן בעלות תוכנות לזיהוי תוכן מועתק ולכן, ככל שהמאמר יהיה מקורי, כך הא יהיה איכותי וטוב יותר, מה שיעלה את ערכו של האתר.

יש להשתמש עם אינטליגנציה רגשית , זה מה שפועל על הגולשים, כאשר הם קוראים חומר אשר מדבר אל ליבם, היות ומכאן ולהנעה לעולה הדרך היא קצרה ביותר.

קראו גם בנושאים הבאים

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT
נעים מאוד

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו את המאמר
מה חדש באתר?
בניית אתר לטכנאים | BIZZT
בניית אתר לטכנאים

בעולם נותני השירות בכלל, נתקלים לא אחת במצב בו זקוקים לקהל לקוחות חדש ע"מ להגדיל את ההכנסות. הדבר נכון עוד יותר לגבי עסקים חדשים, הזקוקים

קרא עוד »
בניית אתר ליועץ עסקי | BIZZT
בניית אתר ליועץ עסקי

היעזרות בשירותיו של יועץ עסקי, הינה חשובה כמעט לכל עסק ויכולה לשפר את הכנסותיו פלאות. אצל חלק מהעסקים היא נחוצה ביותר, למשל כאשר עסק נקלע

קרא עוד »
בניית אתרים למטפלים - BIZZT
בניית אתרים למטפלים

עולם הטיפולים, הינו עולם רחב המכיל בתוכו מגוון תחומי טיפול הכוללים בין היתר טיפולים רפואיים, טיפולים משלימים, אימונים אישיים ועוד. כאשר מדברים על בניית אתרים

קרא עוד »
מעוניין לשפר את האתר שלך?

אני מזמין אותך להשאיר את פרטי האתר שלך ואבדוק לך את האתר לגמרי בחינם!

Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Call Now Button