fbpx

ניהול לידים

לידים, ניהול, לחיצה ובקרה

בכל עסק, קיים הצורך בלקוחות פוטנציאליים חדשים וקיימות דרכים שונות להשיג אותם, כולל לידים, קופונים, לגרום ללקוחות להירשם למועדון לקוחות וכל פעולה אחרת, אשר תביא תוצאות. אחד מהאמצעים הינו ניהול לידים ויש לנהל קמפיין שיש לתת לו תשומת לב ראויה  בכדי שיצליח. למעשה ישנם כלים אשר באמצעותם מגיעים הלידים, כמו למשל הבאנרים, עמודי נחיתה, דיוורים, מיני סייט, טקסט, לינקים וכלים חכמים מתוכנתים.

היום, הכול הפך להיות קל יותר, באמצעות מערכת ניהול לידים, אשר באמצעותה ניתן לבצע תהליכי מיקוד, עיבוד, ללכוד לקוחות ולבצע הפניות אשר תסייענה למכירות. למערכת זו, קיים תפקיד חיוני, אשר  חברות וארגונים, חייבים לשלוט בו היטב. זוהי למעשה מערכת נהדרת, אשר באמצעותה, ניתן לבעל העסק ולצוות המכירות, לארגן היטב את כל הפניות החדשות אשר מתקבלות וזאת, תוך התנהלות קלה ושימוש במערכת ע”י אנשי הצוות.

ניהול לידים, הירככיה ניהול פניות

 מודל לידים ברשת – שיווק שמניב תוצאות

משמעות המושג ניהול לידים הינו קידום עסקים ברשת. מדובר על תגמול לפי תוצאה. הלידים בעצם, מהווים את נקודת המפגש בין בעלי עסקים ומפרסמים, אשר מעוניינים להביא תנועת לקוחות באמצעות הרשת. ניתן לגרום לתנועת הלקוחות באמצעות הלידים, באמצעות פורטלים, פורומים, בלוגים, אתרים במובייל, רשתות חברתיות, גוגל ועוד אתרים. המודל  של תוכנת הלידים, עושה שימוש בטראפיק הרשתי, כערוץ מכירה כאשר כל אתר, מייצר ללקוח תוצאה ומתוגמל על פי הגדרה מראש – הקלקה לצד מכירה או טלפון מהלקוח או הרשמה. עוד בנושא קידום אתרים.

תוכלו לנהל קשרים עם לקוחות פוטנציאלים באמצעות תוכנת ניהול לידים אשר תיצור לכם תנועה ולקוחות חדשים לרווחיות גדולה יותר של בית העסק. מערכת זו, מאפשרת ניווט גמיש לעובדים, מה שיגרום להם להבין, באילו צעדים עליהם לנקוט, על מנת להפוך לידים ללקוחות בפועל. תוכלו לראות באמצעות המערכת, אילו קשרים כבר בוצעו עם הלקוחות העתידיים, איזה סוג של מידע חדש ניתן יהיה לספק להם, על מנת לעודד אותם לרכוש מוצרים או להשתמש בשירות שאות אתם מציעים. כל הנתונים הללו, יהיו תמיד מעודכנים ברשומות המערכת.  

טגרוט אנשים בנגיעה, לחיצת כפתור, אנשים

כאשר הליד הופך ללקוח – יתרונות נוספים של תוכנת ניהול לידים

צוות המכירות שלכם בעסק, יצטרך לעקוב אחר היחסים והתגובות שעוברים באמצעות המכירות. יש לציין, כי יתרון נוסף של מערכת ניהול לידים הוא, סיוע לניהול חשבונות וקידום וטיפוח של קשרי לקוחות קיימים וזאת, כל עוד הלקוח מקבל שירות או רוכש מוצרים מהחברה שלכם. מערכת חכמה זו, תסייע לכם לשפר את היעילות של צוות המכירות כאשר ניתן יהיה לארגן את פרטי הלקוחות הפוטנציאליים. מערכת זו, אף מסוגלת למדוד את יעילותו של צוות המכירות בחברה או בארגון, למקד את הפעולות שעובדות ולהוציא מכלל שימוש, את הפעולות שאינן יעילות. בדרך זו, אחסון הנתונים של הלקוח יהיה במקום בטוח ושמור. עוד בנושא מערכות CRM.

ניתן בהחלט להתאים את מערכת ניהול לידים לפי הארגון, החברה או בית העסק שלכם. יש להכשיר את צוות המכירות בחברה, בארגון או בבית העסק, לטיפול בליד מרגע קבלתו עד לסגירת העסקה. נציגי המכירות, יקבלו את הכלים הדרושים להם, אשר ישרת אותם ניטב בכל תהליך המכירות. למשל, תסריטי שיחות יעילים, טיפול בהתנגדויות שימוש בשפה נעימה ונאותה, ניתוח שיחות חיות והדרכה קפדנית. 

ניהול לידים, גרף פניות, בקרה ושליטה

הלידים המנצחים שמעניקה לכם מערכת ניהול הלידים

ליד איכותי, הינו כזה שהלקוח השאיר את פרטיו באתר והוא באמת מתעניין במוצר או שירות רלוונטי ומעוניין לקבל פרטים על השירות או המוצר שחברתכם או בית העסק שלכם משווק. לאחר כל תקופה מסוימת, יש לבצע תהליך אופטימיזציה. תהליך זה, בוחן את היעילות והפעילות של הלידים על פי כמה פרמטרים. הפרמטרים הללו, משתנים על פי סוג הקמפיין והיכולות הטכנולוגיות של בעל החברה או העסק.

תוכלו לבצע “טרגוט ” של הלידים, כך שתקבלו את הלידים באופן היעיל ביותר. יש להתייחס לעלות מול רווח וישנן דוגמאות עבור פרמטרים לאופטימיזציה כמו למשל ברמת הליד עצמו, ברמת השיחה, הרמת האזור, השעות שבהן לקוחות עונים יותר לשיחות. יש לבצע השוואת אחוזי המרה בין הקמפיינים. יכול להיות שתמכרו בקמפיין מסוים יותר אבל רק בגלל שעלות הלידים בו הינה גבוהה יותר. יכול להיות שבקמפיין אחר תוכלו להרוויח יותר. יש לוודא, כי לא יהיה פער בזמן שבין קבלת הליד לזמן הסגירה. יש לבחון את סוגי הבאנרים ולבחון את אחוזי ההמרה על פי הבאנרים שהיו באותו הקמפיין.

לידים שווה לקוחות

קבלת לידים מערוצי השיווק

ניתן לקבל את הלידים באמצעות תוכנת ניהול לידים באמצעות ערוצי השיווק, המכירה והשירות. בניגוד לקבלת פניות במייל ורישומן באקסל, באמצעות מערכת חכמה זו, תוכלו לאגור מידע על הליד ואם במידה והלידים המסוימים, לא יהיו רלוונטיים עבורכם, הוא אולי יהיה רלוונטי לתקופה מאוחרת יותר.. תוכלו למצוא את המידע הנחוץ לכם לגבי הלקוח ולהעניק לו את השירות הטוב ביותר.

מעכשיו, גם אתם תוכלו להתחיל לסגור עסקאות טוב ומה יותר, באמצעות מערכת ניהול לידים. תוכלו לבצע את תהליך ההמרה של הלידים ללקוחות. מדובר על הקלה משמעותית ורווחיות גבוהה יותר בכל חברה, ארגון ובית עסק. תהליך זה באמצעות המערכת החכמה שבאמצעותה תנהלו את הלידים שלכם באופן ממוקד ויעיל, יקל עבורכם את תהליך המשא ומתן. תוכלו להציג את תיעוד ההצלחות לעומת הכישלונות. כך תוכלו להסיק מסקנות בקשר ליעילות של תהליך המכירה וניתוח של הסיבות שגרמו לעסקאות להיכשל.

ניהול לידים - BIZZT

למקסם את הרווחים באמצעות תוכנת ניהול לידים של חברה מובילה

היום ההתייעלות גם לגבי חברות ובעלי עסקים, הפכה לזמינה יותר, כאשר הם מוצאים את כל הכלים השיווקיים, בחברה אחת. אחת החברות שמציעות את כל השירותים הרווחיים של בתי עסק וחברות רבות, הינה חברת BIZZT אשר קיימת שנים ועוסקת בכל השירותים לקידום ושיווק עסקים, החל מקידום אתרים בגוגל באופן אורגני וממומן, ניהול קמפיינים, פרסום בפייסבוק, שיווק תוכנות לניהול עסק, ניהול לידים ועוד. החברה משרתת חברות רבות בתחומים השונים ומעניקה שירות עם תוצאות מוכחות.

נעים מאוד

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך! 

המאמרים החדשים באתר

פרסום בין אנשים, רמקול כהמחשה
פרסום אתר

מחפשים איך לפרסם את האתר העסקי? בקרו במדריך המלא הכולל פרסום אתר בגוגל בחינם ובתשלום, ובו טיפים ושיטות יעילות לפרסום שפשוט עובד!

רשת עסקים, פרסום עסקים
פרסום עסקים

פרסום עסקים אינו קל כלל, אולם כאשר מכירים את אמצעי הפרסום קל יותר לדעת מה מתאים עבור העסק שלכם. קראו את המדריך המלא בנושא פרסום לעסקים ממוקד ויעיל.

וורדפרס, קידום אתרי וורדפרס
קידום אתרי וורדפרס

המדריך הבא נועד להסביר בצורה פשוטה ופרקטית, איך לבצע קידום אתרי וורדפרס. בקרו במדריך הכולל את כל הטיפים והטכניקות לדירוג גבוה בגוגל ובמנועי החיפוש.

כתיבת מאמרים לאתרים
כתיבת מאמרים לאתרים

כתיבת מאמרים לאתרים דורשת מחשבה ותכנון ראשוני, ע”מ ליצור תוכן מעניין, סוחף ומרתק ובדגש על מתן מענה על השאילתה אותה הגולש חיפש. בקרו במדריך המלא לכותב החדש.

רופא בקליניקה
בניית אתרי בריאות

חשבתם על בניית אתרי בריאות לקלינקה או המרפאה שלכם? החלטתם כי זה הזמן לשדרג את האתר הקיים? ברוכים הבאים. כאן תמצאו את המידע הרלוונטי על בניית אתרי בריאות.

אהבתם את המאמר? שתפו..!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב telegram
Telegram
היתרונות של חברת BIZZT

אחסון

אחסון האתר בשרתים מתקדמים, בעלי מהירות גבוהה ובקרת אבטחה מסביב לשעון.

שקיפות

אנו עובדים בשקיפות מלאה אל מול לקוחותינו, כדי שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הינכם נמצאים בידיים טובות.

אבטחה

אנו ב-BIZZT משתמשים בחומות אבטחה גבוהות, ע"מ להבטיח כי המידע שלכם נשמר במקום בטוח וללא גישה לצד שלישי.

תמיכה

אצל חברתנו תקבלו תמיכה מסביב לשעון, ופתיחת קריאות בקלות וללא צורך בהתקשרות והמתנה.

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by