כל מנהל של עסק קטן, יודע כמה חשוב לנהל מועדון לקוחות לעסקים קטנים. הקמת מועדון זה, הוא הכרחי לצמיחה של עסק ואחת כמה וכמה, כאשר מדובר על עסק קטן שכל לקוח נוסף הוא חשוב. בעבר, רשתות גדולות, היו מקימים מועדון לקוחות, אך היום גם עסקים קטנים ובינוניים משתמשים בכלי זה שמגדיל את ההכנסות ומאגר הלקוחות באופן משמעותי.. ניתן לעניין את הלקוחות במוצרים השונים או השירות שאתם מעניק יעים למועדון הלקוחות וכן, במבצעים והטבות שישתלמו להם.
לא משנה, אם אתם בעלי חנות אחת, שתי חנויות או תריסר חנויות, שיווק זה באמצעות מועדון לקוחות לעסקים קטנים, הינו יעיל והתוצאות נראות מיד. יש לדעת, כי כאשר אנו לוקחים בחשבון את ההשקעה הגדולה של צירוף לקוחות חדשים למועדון, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על עסקים קטנים שאין להם משאבים כספיים רבים, שימור לקוחות הופך לחיוני יותר, היות וזול יותר להחזיר לקוח לחנות פעם שנייה, מאשר להשיג לקוח חדש. זו הסיבה, שיש למצוא דרך שתהיה יעילה יותר, חסכונית והרבה יותר פשוטה לצירוף לקוחות חדשים למועדון הלקוחות שלכם.

לא עוד כרטיסי פלסטיק שאינם משרתים את מועדון הלקוחות שלכם..
כאשר כבר ברור לנו, כיצד מועדון לקוחות לעסקים קטנים משרת אותנו נאמנה, נשאלת השאלה: "מה הדרך היעילה ביותר לנהל אותו?" והשאלה היותר מרכזית היא: "עד מתי נייצר כרטיסי פלסטיק ללקוחות המועדון, כאשר אין הם מעניקים מידע שימושי ולא ניתן לבצע בהם פעולות כמו באמצעות האפליקציות? באמצעות כרטיס פלסטיק של מועדון לקוחות, הלקוח אינו יכול לעשות מאומה, כמו לבדוק כמה נקודות צבירה עומדות לזכותו, מתי פג התוקף של הכרטיס, או שלא ניתן לבצע באמצעותו רכישות.
היום אנו מזמן נמצאים בעידן הדיגיטלי והיום מועדון לקוחות לעסקים קטנים, מתנהל באמצעות אפליקציה ייעודית. השימוש הוא באמצעות פיצ'רים נוחים ומתקדמים כמו: דיוור ישיר או באמצעות דיוור ישיר ע"י PUSH NOTIFICATION. המיקום וכן, השיגור בהטבות באוטומציה, רק יסייעו למנהלי העסק לחזק את הקשר היקר עם לקוחותיהם. גם הלקוחות ירגישו שהם משהו מיוחד עבורכם שהם לא רק מספרי טלפון ושמות, כאשר ניתן לפנות אליהם באופן ישיר באמצעות האפליקציה בכל זמן ובכל מקום.

עצמאות הלקוחות בניהול מועדון הלקוחות שהם מנויים בו
לקוחות המועדון שלכם, יכולים לחוש שהם עצמאים בשטח, כאשר זה נוגע לניהול מועדון הלקוחות שהם מנויים בו. ניתן יהיה להתעדכן בסטטוס החברות שלהם, בתוקף החברות במועדון ובצבירת הנקודות שהם צברו לזכותם באמצעות רכישות קודמות שהם ביצעו בעבר. ניתן בנוסף, ליהנות מכרטיסיה דיגיטלית שאינה הולכת לאיבוד ולבחור, אילו מבצעים יכולים לעניין אותם ולהשתחרר מכרטיס הפלסטיק השוכב אצל בארנק. כפי שניתן להסיק מכך, ניהול נכון של מועדון לקוחות לעסקים קטנים, הינו הכרחי גם לעסקים הקטנים.
התחרות בין העסקים היא גדולה, כך שאין צורך שבעל עסק קטן, יחוש נחות ולא יוכל להגדיל את כמות לקוחותיו באמצעות ניהול נכון של מועדון לקוחות ובכלל, הקמת מערך זה, הינו חיוני לרווחיות של כל עסק.
מועדון לקוחות לעסקים קטנים – עובדה שזה עובד!
חברות ניהול עסק ומערכות CRM לעסקים, פיתחו פלטפורמות חדשות, כאלה שמתאימות לכל סוגי העסקים, כשאר אחד הכלים החזקים הינו מועדון לקוחות אשר יתאים במדויק גם לעסקים הקטנים. חברת BIZZT מומחית בעולם קידום אתרים ושיווק עסקים, תוך שימוש בשיטות שיווקיות ייעודיות וייחודיות. החברה עסקת בקידום אתרים ממומן, קידום אורגני, קידום ברשתות חברתיות, ניהול מועדון לקוחות באמצעות אפליקציות, פרסום באמצעות SMS וקמפיינים שיווקיים בכל המישורים ועוד.