פרסום אתר

פרסום בין אנשים, רמקול כהמחשה

עסקים רבים משקיעים ממיטב זמנם וכספם על אתר מיוחד עם פיצ'רים ופונקציות מדהימות, אך מבלי משים הם מגלים כי האתר אינו ממיר ואינו ייצר לקוחות חדשים/מכירות. למעשה זה לא משנה האם יש לכם אתר אינטרנט מושקע ויפה, או אם מדובר בבלוג אשר בו אתם מפרסם את דעותיכם, לאתר אין שום חשיבות כל עוד ואין לו תנועה – או כפי שנקרא בשפה קידומית "טראפיק". כדי ליצור תנועה וקהל גולשים קבוע וחדש כאחד, יש צורך במספר פעולות אשר מוגדרות יחד פרסום אתר באינטרנט.

במאמר זה ננסה לתמצת ככל הניתן את הדרכים לפרסום אפקטיבי, בדגש על חיסכון בזמן ובהוצאות ככל הניתן. כמו כן, במאמר זה תמצאו טיפים מדהימים שיהפכו את פרסום האתר לחוויה מאתגרת אשר בסופה תיהנו מנכס דיגיטלי (קרי האתר) אשר יתרגם את התנועה לקהל לקוחות חדש עבור העסק שלכם.

מיליון מונחים של פרסום אתר באינטרנט

פרסום אתר בחינם – יש דבר כזה?

ראשית חשוב לציין כי חינם משמעו ללא השקעה כספית, אך בו בזמן אין זה אומר כי האתר אינו ידרוש מכם השקעה של זמן ולעיתים גם משאבים נוספים. למעשה ניתן לפרסם את אתר העסק גם ללא הוצאה כספית, אך כאמור גם לזה יש מחיר הבא לידי ביטוי בהשקעת זמן יקר.

ככלל וכל שמדברים על פרסום אתר, עומדות לפניכם מספר אפשרויות כיצד ליצור טראפיק לאתר. הראשון והבולט מכולם הוא איך לא – גוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא הגדול בעולם המערבי ובאירופה, כמו כן גם בישראל כ-95% מכלל החיפושים באינטרנט מתבצעים דרך מנוע החיפוש של גוגל (דרך כרום, ספארי וכו'). ולכן, אם האתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, אזי תזכו לתנועה מכובדת וחשיפה רחבה על בסיס קבוע וכמובן בהתאם לתחום העיסוק שלכם. השני הוא פרסום באמצעות הרשתות החברתיות. במאמר זה נתמצת את סוגי הפרסומים הנ"ל ונציג מספר נקודות שכדאי להכיר על כך אחת משיטות פרסום אלו.

שיווק, פרסום, תוכנית עסק

פרסום אתר בגוגל – בתשלום ובחינם

קיימים שני סוגי מרכזיים של קידום בגוגל, הראשון הוא קידום ממומן בגוגל – הווי אומר אתם משלמים לגוגל עבור הפרסום בתוצאות החיפוש. והסוג השני נקרא קידום אורגני – שהוא חשיפה "טבעית" ללא תשלום לגוגל עבור חשיפת האתר בתוצאות החיפוש.

לכל אחד מאלו יתרונות וחסרונות, כמו העובדה כי קידום ממומן מייצר פניות חדשות כאן ועכשיו. לעומת קידום אתרים אורגני האורך זמן רב עד לקבלת התוצאות, אולם כאשר התוצאות מגיעות אתם נהנים מהכנסה פסיבית ללא תלות בפרסום כזה או אחר. במאמר זה אנו נתמקד בעיקר בסוג השני שהוא פרסום אתר בגוגל אורגני.

כך תדעו מה הגולשים מחפשים בגוגל

רגע לפני שניכנס אל עובי הקורה ונבין איך מפרסמים אתר בגוגל בצורה "טבעית" (אורגנית), חשוב לעשות מחקר קטן עד לתחום העיסוק, רמת ההתעניינות והבנת הפוטנציאל העסקי כאשר העסק ידורג גבוה במנועי החיפוש. אחת הפעולות הבסיסיות, נקראת מחקר מילות מפתח שהיא למעשה בדיקת החיפושים של הלקוחות שלכם בגוגל. לשם המחשה, אם אתם בעלי אולם אירועים בתל אביב, עליכם לבדוק את מספר החיפושים תחת הביטויים הרלוונטיים כמו למשל: "אולם אירועים בתל אביב", "אולם אירועים במרכז", אולם לחתונות בת"א" ועוד. את כמות הביטויים הממוצעת עבור כל ביטוי באשר הוא, תוכלו למצוא בכלי הרשמי של גוגל למפרסמים (אדוורדס).

לאחר בדיקת כמות החיפושים והכנת רשימת ביטויים אותם תרצו לקדם, עליכם לעבור אל מחקר המתחרים, ע"מ להעריך את גודל הזמן הדרוש וההשקעה הנחוצה ע"מ לעקוף את המתחרים. במקרה זה רצוי להיעזר בכלים מתקדמים היודעות להעריך את חוזק המתחרים ע"י בדיקת כמות כניסות לאתר, פרופיל קישורים, דירוג תוצאות ועוד. את אלו ניתן לעשות בכלים הבאים: Ahrefs, Moz ודומיהם (רובם כרוחים בתשלום חודשי, אך מאפשרים גם תקופת ניסיון חינם).

קידום אתרים, אנליטיקס

אופן פרסום אתר אורגני

לאחר שסרקתם את "השטח" והכרתם את המתחרים והתחרות, כאן המקום להתחיל בתהליך פרסום אתר אורגני. למעשה הכלל הוא פשוט! רוצים שגוגל ידרג את האתר שלכם גבוה? תנו לו מספיק סיבות לעשות זאת! כלומר, עליכם לגרום לאתר להיות רלוונטי, באמצעות שיפור חווית משתמש, תוכן איכותי ופרופיל קישורים גבוה אשר לא מבייש אתר מכובד.

אם אתם בתחילת דרככם בעולם הפרסום, כדאי ורצוי כי תשננו את המושגים השונים הקשורים לעולם הקידום בכלל ו-SEO בפרט.

פרסום ברשתות החברתיות

דרך נוספת ומוכרת לכל גולש ברשתות החברתיות, הוא הפרסומים השונים המופיעים כמודעה או כחלק מהחדשות בפיד של פייסבוק או אינסטגרם. גם כאן ישנם שני דרכים לפרסם את האתר ברשתות החברתיות, כאשר הראשון או אורגני – מומלץ לקרוא את המאמר המלא על שיווק אורגני בפייסבוק – והשני הוא פרסום בתשלום.

בדומה לגוגל, גם פייסבוק (ויתר הרשתות החברתיות) מאפשרות למפרסמים לנהל את הקמפיינים השונים שלהם באמצעות פילוח אל קהל יעד רלוונטי וממוקד. הכלי הבולט הוא AdManenger של פייסבוק, המאפשר לכם ליצור אינטרקציה עם גולשים לפי גילאים, אזורי מגורים, תחומי עניין, מגדר, רכישות ועוד. כדי לייעל את הפרסום, רצוי להכיר את עולם המושגים של קידום ממומן בפייסבוק.

פרסום אתר בגוגל - BIZZT

פרסום אתרים מקצועי של BIZZT

אם חיפשתם חברה מקצועית אשר תבצע עבורכם את פרסום העסק בכלל ואת פרסום אתר באינטרנט בפרט, דעו כי הגעתם למקום הנכון. חברת BIZZT הינה חברה בעלת מוניטין בתחום קידום, שיווק ופרסום אתרים, ולה ניסיון, ידע וכלים המסוגלים להזניק את העסק שלכם קדימה! כמו כן, החברה מציעה מספר מערכות ניהול עסק כאשר הבולטת שבהן היא מערכת CRM.

כדי לשמוע פרטים מלאים, הכוללים תוכנית פרסום המתאימה לתקציב שלכם, וכזאת המסוגלת לדחוף את העסק קדימה, אנו נשמח לשבת עמכם לשיחה בה נכיר את הפעילות העסקית, נבין את יתרונותיכם ע"פ מתחרים ונכין תוכנית אסטרטגית מנצחת!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT
נעים מאוד

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו את המאמר
מה חדש באתר?
בניית אתר לטכנאים | BIZZT
בניית אתר לטכנאים

בעולם נותני השירות בכלל, נתקלים לא אחת במצב בו זקוקים לקהל לקוחות חדש ע"מ להגדיל את ההכנסות. הדבר נכון עוד יותר לגבי עסקים חדשים, הזקוקים

קרא עוד »
בניית אתר ליועץ עסקי | BIZZT
בניית אתר ליועץ עסקי

היעזרות בשירותיו של יועץ עסקי, הינה חשובה כמעט לכל עסק ויכולה לשפר את הכנסותיו פלאות. אצל חלק מהעסקים היא נחוצה ביותר, למשל כאשר עסק נקלע

קרא עוד »
בניית אתרים למטפלים - BIZZT
בניית אתרים למטפלים

עולם הטיפולים, הינו עולם רחב המכיל בתוכו מגוון תחומי טיפול הכוללים בין היתר טיפולים רפואיים, טיפולים משלימים, אימונים אישיים ועוד. כאשר מדברים על בניית אתרים

קרא עוד »
מעוניין לשפר את האתר שלך?

אני מזמין אותך להשאיר את פרטי האתר שלך ואבדוק לך את האתר לגמרי בחינם!

Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Call Now Button