fbpx

בניית אתרי בריאות

רופא בקליניקה

תחום הבריאות הוא שם כלל למגוון שירותי בריאות הכוללים בין היתר: רפואה דחופה, סיעוד, רופאים פרטיים, רפואה משלימה, תזונה, ספורט, קליניקות, רפואת הנפש, בתי מרקחת, והרשימה יכולה להמשיך עד לסיום המאמר.. למעשה, תחום הבריאות הוא התחום שאין מנוס ממנו כאשר נזקקים לאחד משירותיו. בעלי קליניקות פרטיות וציבוריות, כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל העסקי הטמון באינטרנט בכלל ובמדיה החברתית בפרט, וכיום כל עסק בתחום הבריאות מאפשר למטופליו לקבל מידע אודות המרפאה ובמקרים רבים אף לבצע פעולות באתר כמו הזמנת תור, שיחה אונליין ועוד. אם הקליניקה שלכם עדיין לא קיימת ברחבי הרשת, אז הגיע הזמן לפנות אל חברה המתמחה בשירותי בניית אתרי בריאות, ובדגש על תחום בו אתם עוסקים.

במאמר הבא תמצאו מספר טיפים כיצד לבחור חברת בניית אתרי בריאות, אילו דגשים עליכם לבדוק עם תחילת בניית האתר וכן, על הצרכים העדכניים שהמטופלים שלכם מצפים שיהיו באתר הקליניקה.

רפואה, בריאות, תורים

כיצד לבחור חברת בניית אתרי בריאות?

בשונה מבניית אתרים לעסקים אשר אינם בריאות שבו לרוב אין משמעות למסרים אותם האתר משדר ללקוחותיו, באתרי הבריאות המצב שונה לחלוטין. ככל ומדובר ברפואה, יש לשקול היטב את המסרים אשר יופיעו באתר ולכן, רק חברת בניית אתרי בריאות אשר לה ניסיון תדע לאפיין את האתר כמו המסרים ע”מ להימנע ממסרים מביכים במקרה הטוב, או במקרה הרע ימנעו מסרים שגויים והבטחות חסרי בסיס אשר יחשפו אתכם לתביעות.

כאשר עסק עושה את המעבר אל רשת האינטרנט, עליו לנקוט במספר פעולות כדי שהאתר לא “יעלה אבק” וישמש תפאורה בלבד למנהלי הקליניקה. ובהרחבה, כדי שהאתר יופיע היכן שהוא בתוצאות החיפוש של גוגל או יתר מנועי החיפוש, עליו להתאים עצמו לדרישות השונות של גוגל, או לפחות שיתאים לסטנדרטים המינימליים הדרושים מאתר. כדי שזה יקרה, עליכם למצוא חברה אשר לה התמחות גם בקידום אתרים כדי שידעו להתאים את האתר לדרישות אלו וכן רצוי לבקש שנושא זה יהיה כחלק מהצעת המחיר או הזמנת העבודה של חברת בניית אתרי בריאות.

איפיון הוא לא רק עיצוב

איפיון אתר לא מסתכם רק בעיצוב, למעשה אינו בעיצוב ואינו נגמר בעיצוב. איפיון הוא הנושא המרכזי עליו צריך להיות השיח בין חברת בניית אתרי בריאות לבין בעלי הקליניקה. בעידן שבו הכל גלוי ומצוי בלחיצת כפתור, ללקוחות כבר אין סבלנות ואם אתם לא תיתנו את המענה הנדרש ובתוך זמן קצר, אלו יקליקו אל חזור ויפנו הישיר אל המתחרים שלכם.

בעת איפיון האתר חשוב לתת דגש על הצרכים של הגולשים. למשל אתר תדמית של רופא שיניים יכול לשתף גולשים בטיפים כיצד לשמור על שיניים נקיות, מה שלמעשה בונה אמינות בין הגולש לבית העסק. או למשל באתרי בריאות משלימה, רצוי לאפשר לגולשים לקבל מידע כמו עלויות, זמני טיפול, זמינות וכיוצ”ב עוד בטרם יצירת הקשר עם הקליניקה. זכרו! ככל ותעשו לגולש “חיים קלים יותר” אתם תיהיו המרווחים המרכזיים.

צבעים, דף צבעוני

שימוש בצבעים רגועים ובתמונות מקוריות ישפרו את חווית הגלישה

ובחזרה אל עיצוב האתר – רצוי להשתמש בצבעים שקטים ורגועים ע”מ לשדר רוגע, סמכותיות ובמקרים רבים אף מומחיות. כמו כן רצוי ומומלץ להיצמד על גוון צבע בודד או לכל הפחות שניים ולא להתפזר על צבעים שונים (למעט מקרים בודדים כמו אלו אתרי בריאות לילדים). כמו כן, חשוב לתת דגש על פונט קריא ואחיד.

כיום קיימים מאגרי תמונות רבים המכילים מיליוני תמונות במגוון נושאים הכוללים גם תמונות אווירה בתחום הבריאות. אך ההמלצה הטובה בעת בניית אתרי בריאות היא להשתמש בתמונות מקוריות של הקליניקה, הצוות או הרופאים וכיוצ”ב, כי בסופו של יום הגולש ירצה לראות מול מי הוא נמצא ולהכיר את הקליניקה עוד בטרם הניח את כף רגלו בפתחה. אם אין תמונות כאלו ברשותכם, רצוי ליצור כאלו אפילו מספר מצומצם של תמונות או אם אפשרי גם סרטון תדמית הוא אופציה שתגרום להמרות גבוהות יותר.

בניית אתרי בריאות - BIZZT

בניית אתרי בריאות של BIZZT

כחלק מהשירותים העסקיים של חברת BIZZT (ביזנס טופ), אנו מציעים שירות בניית אתרי בריאות הכוללים איפיון, עיצוב מותאם אישית, התאמה לדרישות השונות של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, הקמת פיצ’רים ופונקציות מעניינות, יישור קו מול הפעילות הפיזית של הקליניקה, יצירת מסרים מדוקדקים ועוד. כל אלו יהפכו את חווית הגלישה למרתקת וסוחפת, אשר תתורגם להמרות גבוהות והגדלת ההכנסות של הקליניקה. אנו מזמינים אותך ליצור קשר, ונשמח להציע את שירותינו, להציג בפניך את הפרויקטים שלנו בתחום הבריאות וכמו כן לתת מענה קפדני לצרכים העסקיים שלכם.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

אודות המחבר
שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
המאמרים החדשים באתר
מערכת שליחת סמסים לעסקים |BIZZT
שליחת סמסים לעסקים

אחת מפלטפורמות השיווק המוכרות כמעט לכולנו, היא שיווק באמצעות שליחת סמסים ללקוחות העסק אשר לרוב נעשות דרך מערכת שליחת סמסים לעסקים.

קטגוריות מוצרים - BIZZT
קטגוריות מוצרים

בקטגוריות מוצרים מרכזיים באתר ביזט, תמצאו קשת צבעונית של מוצרים עסקיים מעולים וכן, ניתן להתאים את המוצרים הללו בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

החשבון שלי

עמוד החשבון שלי בו ניתן לעקוב אחר הזמנות, לבצע פעולות באתר כגון שינוי שם משתמש וסיסמה, עדכון נתוני איש קשר ופרטי התקשרות עם החברה.

תשלום

עמוד תשלום בו ניתן לבצע תשלום עבור הזמנות, שירותים ומוצרים. התשלום באתר הינו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, והוא נעשה ע”י ספקי סליקה חיצוניים מאובטחים.

עגלת קניות - BIZZT
עגלת קניות

עמוד עגלת קניות בו תוכלו לצפות במוצרים שבחרתם רגע לפני רכישה. כמו כן ניתן לערוך מוצרים, להסיר או להוסיף כמות מוצרים לבחירה.

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by