לצלם אירועים, יש חלק מרכזי באירוע. ולא משנה אם מדובר באירוע משמח כמו חתונה, בר מצווה וכו' או אירוע מכונן של חברה, הרצאה וכדומה. תפקידו של הצלם הוא לתעד את האירוע ולהנציח את הנעשה בתמונות וסרטונים. כאשר מדברים על קידום אתרים לצלם אירועים, מתכוונים לחלק השיווקי ע"מ להגיע אל לקוחות המחפשים צלם לאירוע הבא שלהם. ובשל כך, יש להכיר את שיטות הקידום השונות ולנצל ככל הניתן את תקציב השיווק שלכם.
בניגוד לפלטפורמות שיווק אחרות, קידום אתרים הוא האמצעי הממוקד ביותר עבור משווקים ובעלי עסק. וזאת כי אלו פונים הישר אל אל אנשים המחפשים את המוצר או השירות שלכם. למעשה בקידום אתרים לצלם אירועים ובכלל יש שני סוגי קידום בגוגל: הראשון בתשלום עבור הצגת המודעה/האתר שלכם, והשני הוא קידום אתרים אורגני שבו האתר יוצג על בסיס קבוע מבלי לשלם עבור כל הופעה בתוצאות החיפוש. על ההבדלים ביניהם כבר הרחבנו רבות באתר ורק נומר, כי ההבדל המרכזי מלבד העלות, הוא האם האתר יופיע כאן ועכשיו (עד הרגע בו תפסיקו לשלם לגוגל), או השקעה לטווח הארוך שבו אמנם לא תראו מיד פניות, אבל ככל ותתקדמו בגוגל, כך יפנו אליכם קהל לקוחות גדול מבלי לשלם על כל אחד מהם.

בידול והצגת יתרונות כמרכיב להצלחה
לרגע אם תנסו לחשוב כלקוח המחפש שירותי צילום, תגלו כי בעיניו הוא לא רואה הבדלים מהותיים ביניכם לבין המתחרים שלכם.. כדי ליצור יתרון ולהבליט עצמכם מעל המתחרים, יש צורך בבידול רוחבי שבו אתם מציגים את היתרונות שלכם ע"פ אחרים. בידול יכול להיעשות במגוון דרכים, כמו למשל: ניסיון של 15 שנה, מחיר מוזל, שימוש במצלמות יקרות, איכות רחבה, סטודיו מושקע ועוד. כל אלו יכולים לגרום לכם להתבלט מעל כולם – מה שימגנט אליכם לקוחות חדשים.
כאן המקום לציין כי למרכיב זה יש יתרון גדול בכל הקשור לעולם השיווק הכולל גם קידום אתרים לצלם אירועים. הסיבה המרכזית נעוצה בעובדה כי גוגל יודעים כיצד הגולשים מגיבים לאתר שלכם. למשל אם האתר שלכם מספר כמה אתם מקצועיים, אמינים וכל הבלה בלה, סביר להניח שהלקוח לא ממש "יפול מהכיסא" – אחרי הכל כולם כותבים את אותם הדברים. במקרה זה הלקוח ימשיך הלאה בתוצאות החיפוש אל צלם אחר שכן השקיע על איכות, עיצוב גרפיקה וכותרות שממתגות אותו ע"פ אחרים – מה שאומר כי גוגל יעריך יותר את האתר ויעלה אותו בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים לצלם אירועים ע"י חיזוק האתר
הפרמטר הנ"ל של בידול, הוא רק אחד מיני רבים המשפיעים על תוצאות החיפוש של גוגל (ממומן ואורגני כאחד). ישנם עוד פרמטרים רבים, כמו למשל חיזוק האתר ע"י קישורים מאתרים ברי סמכה המוכרים לכולם. קישורים אלו מהווים "המלצה" בעיני גוגל, ולכן ככל ותחזקו את האתר שלכם ע"י קישורים מאתרים חזקים, כך גוגל התייחסו אל האתר שלכם ברצינות. פרמטרים נוספים קשורים לתוכן המופיע באתרכם. למשל בלוג מקצועי שמסביר את סודות הצילום או מוסיף ערך מוסף לגולש המבקר באתר, משפיע רבות על סמכות האתר. כמו כן, יצירת הירככיה ברורה באתר, תסדר את האתר מבחינת הגולש ומבחינת גוגל, מה שיוסיף לכם עוד מספר נקודות זכות חשובות.
ובחזרה אל סוגי הקידום. אם החלטתם ללכת על קידום ממומן בגוגל, רצוי להשתמש בבניית דפי נחיתה לצלמים, שבו יהיה תמצית של הפעילות העסקית ובמטרה אחת וברורה – לגרום לגולש להשאיר פרטי התקשרות. אם החלטתם ללכת על קידום אורגני, גאן המקום להכין אסטרטגיה מנצחת הכוללת הכרת המתחרים, השאילתות אותם הלקוחות שלכם מחפשים בגוגל, מיתוג ובידול וכן חשיבה יצירתית איך לגרום לגוגל להעדיף את האתר שלכם.

השירות של BIZZT
אחד התחומים האוהבים עלינו כמקדמי אתרים, הוא קידום אתרים לצלם אירועים. לכך מספר סיבות ובראשן הסיבה כי תחום זה מאפשר לנו גמישות רחבה וכן, לנו תשתיות מנצחות בתחום אשר יגרמו לאתר שלכם להתברג מהר בתוצאות האורגניות בגוגל. על קידום ממומן אנו ניתן לכם שירות מעולה אשר יחסוך לכם אלפי שקלים וימקד את הקמפיין על למקסימום. כדי לקבל הצעת מחיר, צרו קשר עם נציג החברה.