בשיווק עסקים, קיימות שיטות שונות כאשר הראשונה והידועה בהן הינה שיווק אורגני. שיווק זה, כולל אופטימיזציה, על מנת שהאתר יתקשר טוב יותר עם מנועי החיפוש ובכך למעשה, יקבל דירוג גבוה יותר. לא ניתן לתת התחייבות לבעל העסק למיקום ספציפי בגוגל מה שכן ניתן לעשות הוא להתחייב על הכנסת האתר בביטויים נבחרים לעמוד הראשון תוך 6 חודשים של שיווק מאסיבי. זו התקופה שגוגל ושאר מנועי החיפוש ברשת יספיקו לסרוק ולעדכן את עבודת השיווק האורגני.
למעשה, לא ניתן לראות תוצאות של שיווק אורגני בפחות מ-6 חודשים התוצאה נמדדת בנפח התנועה ובאיכות שלה ועד להמרה. יש לפעול באתר עצמו, כגון כל הקשור לתוכן והקוד באתר. הפעולה השנייה היא, אתרים שותפים, בלוגים, רשתות חברתיות ועוד פעולות רבות שיש לשלב תוך השיווק עצמו.
הפניית גולשים באמצעות החלפת קישורים
כאשר מקבלים קישורים איכותיים, זה מהווה השפעה גדולה לטובת המוניטין והמותג. יש למקסם את החשיפה במנועי החיפוש כאשר גוגל הא המוביל בהם. תוצאות אורגניות, הן למעשה תוצאות טבעיות שתופענה תחת התוצאות הממומנות של גוגל. מדובר על תורה שלמה. קיים יתרונות רבים בביצוע שיווק אורגני. למשל:
- החשיפה אינה מוגבלת והקליקים אינם עולים כסף לבעל העסק.
- מדובר על פיתוח נכס, אשר יוכל להניב הכנסות לאורך זמן.
- תנועה איכותית של גולשים.
- ערך האתר יעלה וניתן יהיה אף למכור אותו בהמשך.
ישנן גם חסרונות, כגון הזמן שלוקח שיווק אורגני הינו ארוך. יש להיות בעל ידע רחב ומקצועיות על מנת לקדם נכון את האתר באופן אורגני. אך אם נשווה את היתרונות לחסרונות, נראה שהיתרונות גוברים ומי שמעוניין להתקדם לאט אבל בטוח, זו השיטה היעילה ביותר. אמנם קידום ממומן מגדיל את הסיכויים לקידום אך הוא תקף לתקופה קצרה ואז, יש להמשיך עם שיווק באופן טבעי שזו הפעולה למעשה ש קידום אורגני לבעלי עסקים.
שיווק אורגני בפייסבוק יש דבר כזה?
היום, הרשתות החברתיות הינן ערוץ נהדר עבור שיווק אורגני. הרשת החברתית הגדולה הבולטת בשיווק הינה פייסבוק. מדובר למעשה על קידום אורגני של הדף העסקי בצורה טבעית מבלי לעשות שימוש בקידום הממומן בפייסבוק.. על מנת לבצע שיווק נכון באופן אורגני, יש להעלות פוסט לרשת ולהמתין שהוא ייחשף לאנשים רבים ואולי אף יצליח להיות פופולרי אפילו ויראלי. שיווק זה בפייסבוק, מצריך ידע, מחשבה עמוקה והרבה יצירתיות. רגע לפני שתרוצו לעלות פוסט ותמתינו לחשיפה רחבה, עליכם להכיר את אלגוריתם של פייסבוק ובכך תוכלו לנצלו ע"מ לעלות את החשיפה בצורה אורגנית לחלוטין. בקרו במדריך המלא לשיווק אורגני בפייסבוק.
היום מה שהולך בשיווק האורגני הוא צירוף של תמונה מעניינות אשר תמשוכנה את עיני הגולשים ברשת החברתית הגדולה בעולם. יש לבחור תמונות בעלות גוונים מושכים ויש ליצור איזה שהוא ניגוד בין הרקע של התמונה לכיתוב. יש להיזהר מחיפוש תמונות בחינם, מה שיפגע בזכויות היוצרים ואף יוביל לתביעות. זו הסיבה שיש לתת את עבודת שיווק אורגני אם בגוגל ואם בפייסבוק בידיים מקצועיות כגון חברת קידום איכותית, בעלת שם ומוניטין, על מנת שתוכלו להתקדם באופן טבעי במעלה עמודי גוגל וברשתות החברתיות.
שיווק אורגני – רק אצל המומחים בתחום!
על מנת שתצליחו הפעולות הרבות שנדרשות עבור סוגי השיווק השונים, יש להגיע לחברת קידום ושיווק אתרים, אשר מתמחה בתחומים אלו. יש למצוא חברה בעלת וותק וניסיון רב כמו חברת BIZZT מתמחה בשיווק וקידום עסקים בתחומים השונים. לחברה תיק עבודות מרשים ותוצאות מוכחות. לחברה עשרות לקוחות קבועים, אשר ממליצים על החברה בחום. לחברה מחלקות שונות כמו: בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים וכותבי תוכן מקצועיים. לחברה פתרונות רבים לניהול עסקים וכן שיווק בערוצים השונים הנוספים כגון פרסום באמצעות מסרונים וקמפיינים שיווקיים נוספים שהם אלה הגורמים לבאז ברשת.