בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגודלת של מעבר לאוטומציה בקרב כלל העסקים, הכוללים בין היתר מטפלים ובעלי קליניקות פרטיות. אחד מהכלים הבולטים הוא מערכת CRM למטפלים, אשר מכיל בתוכו מספר רב של פונקציות ופיצ'רים העושים את מלאכת ניהול הקליניקה לקלה. רגע לפני שתבחרו מערכת כזו לקליניקה אשר ברשותכם, הכנו עבורכם מספר טיפים כיצד לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם וכזו העונה על הצרכים השונים של העסק.
מערכת חכמה ומורכבת או קלה ופשוטה?
עולם מערכות המידע בכלל ומערכות CRM בפרט, מציגים מגוון כלים לניהול והתנהלות עסקים. אחד ההבדלים הגדולים בין מערכות אלו, הוא אופן השימוש במערכת. כלומר, ישנן מערכות הדורשות היכרות ראשונית עם המערכת, עבודה מול אקסל, הדרכה מעשית על השימוש במערכת ועוד. לעומת זאת, מערכות אחרות מציעות את אותם הפיצ'רים רק ללא צורך בהיכרות מול מערכות או ידע ראשוני כזה או אחר במחשבים ומערכות. למעשה, הסוג השני הינו המועדף ע"פ כלל האוכלוסייה בעולם, וזאת בשלב העובדה כי המערכת נגישה עבור כולם, ואינה גוזלת זמן יקר מבעלי העסק עבור הכרת המערכת.
גם בעולם מערכת CRM למטפלים, הדבר אינו שונה כלל לכן, מערכת קלה ופשוטה לשימוש היא הפתרון הטוב ביותר עבור בעלי הקליניקה. כאשר מדובר בקליניקה בינונית או גדולה אשר בה מספר עובדים הכוללים מטפלים, אנשי ניהול וכו', הצורך במערכת קלה מקבל חשיבות יתרה.
מערכת CRM למטפלים בעלת ממשק חדשני
נקודה נוספת אשר רצוי לתת עליה את הדעת, היא נוחות השימוש במערכת הניהול של העסק. למעשה, קיימות מערכות רבות של ניהול עסק וניהול קשרי לקוחות, אך לא כולם מעניקות חווית שימוש נוחה. הדבר מקבל חשיבות יתרה כאשר עסק עובר אל אוטומציה, אז לממשק חדשני ונוח לשימוש יש יתרון רב וברוב המקרים דוחף את עובדי העסק אל שינוי זה בקלות ומייעל את העסק.
חברת BIZZT מספקת מגוון מערכות ושירותים לעסקים הכוללים גם מערכת CRM למטפלים המכילה בתוכה את כל מה שהעסק שלכם זקוק לו. המערכת מעניקה מעטפת רחבה החל מקבלת הלידים (הפניות) דרך מעקב אחר מטופלים חדשים, הערות, כרטיסי לקוחות וכלה בניהול משתמשים, הרשאות ניהול שונות ואף ניהול חשבוניות. והכל במקום אחד, בממשק חדשני ונוח לשימוש וכזה המאפשר לכם לייבא נתונים, לייצא דוחות, לשלוח רשימות דיוור במיילים ובסמס ועוד. כדי לקבל פרטים מלאים, צרו קשר עם חברתנו ונשמח להתאים עבורכם את המערכת העונה בדיוק על צרכי הקליניקה ותקציב העסק שלכם.