בעלי מקצוע מהווים חלק גדול ומכובד מכלל בעלי העסקים בישראל, וחלקם בולטים במיוחד במקצועות הדורשות הכשרה מקצועית או תואר כזה או אחר. כאשר בעל מקצוע מעוניין להגדיל את כמות הלקוחות, אזי קיים הצורך במגוון פעולות שיווק עבור קהל היעד של אותו העסק. אחד מהדרכים המוכרות, הינו בניית אתרים לבעלי מקצוע. למעשה מדובר בכרטיס ביקור בו בעל העסק מציג את עצמו, הכשרתו, ניסיונו ובמקרים רבים בעלי מקצוע משתמשים בפלטפורמה זו כבלוג מקצועי בו הם חולקים טיפים עם לקוחותיהם.
יש לציין כי קיימים הבדלים רבים בין בניית אתר תדמית לעסק, לבין בניית דף נחיתה הן בכל הנוגע לאיפיון הדרוש, והן בכל הנוגע למטרת הקמפיין. לצורך העניין נצייר מצב בו בעל מקצוע מעוניין לצאת בקמפיין חד פעמי בעקבות מבצע או אירוע המתקרב ובה. א"כ במקרה זה, דף נחיתה ובו תמצית המבצע או האירוע, הינו הפתרון הטוב ביותר. לעומת זאת, כאשר עסק מעוניין להתבסס במדיה החברתית ולבצע פעילויות שיווק רבות, אזי רק אתר תדמית מקצועי יהווה את הפתרון הטוב ביותר.

הפעולות החשובות לפני בניית אתרים לבעלי מקצוע
רגע לפני שתפנו אל חברה המתמחה בתחום בניית אתרים לבעלי מקצוע, חשוב להכיר כמה כללי ברזל ע"מ למקסם את האתר ובמקרים רבים כללים אלו יחסכו לכם עגמת נפש מיותרת..
- איפיון מא' עד ת' – גם אם אין לכם "תזה" בראש לגבי איך יראה האתר שלכם, אין זה אומר כי עליכם "לסמוך" על בונה האתר שיבנה אתר העונה בדיוק לדרישותיכם. לכן, חשוב לציין את כל הנקודות החשובות לכם עוד בטרם הצעת המחיר, וזאת למנוע אי הבנות וכדומה. מה גם, כי איפיון הנעשה מתוך מחשבה מעמיקה, יניב תוצאות טובות יותר מסתם "לזרוק" טקסטים ותמונות לתוך אתר. איך עושים זאת בפועל? בקרו במספר אתרים הנראים עבורכם ככאלה שתרצו, תנו דגש על העיצוב ועל יישור קו בין צבעי העסק בפועל לבין האתר, בקשו ליצור פיצ'רים רלוונטיים עבור הגולשים כמו מנוע חיפוש פנימי באתר, מידע מהיר, צאט' בוט ועוד.
- שמעו מספר חוות דעת – ייתכן וכי חברת בניית אתרים לבעלי מקצוע אותה פגשתם מרשימה ורצינית, אך זכרו הם לא היחידים ואולי תוכלו לקבל יותר בפחות הוצאה (אין הכוונה לחובבנים או כאלה בתחילת דרכם, אלא דווקא לחברות בעלות ניסיון ומוניטין).
- משהו לא נראה לכם? בשביל זה יש פה! – לא אחת נוצר מצב בו בעל המקצוע מעוניין לקבל את האתר וכמה שיותר מהר – מה שמוביל ללחץ ועיגול פינות בגימור האתר. יש לזכור כי הסבלנות משתלמת, וככל והעבודה על האתר תיעשה בצורה יסודית ומושקעת, אתם תיהיו המרוויחים הגדולים בעקבות כך.
- התאימו את האתר לדרישות של מנועי החיפוש – נושא קידום אתרים בגוגל, הוא נושא רחב שקשה לתמצת אותו במספר מילים. אך יחד עם זאת, דרשו כי האתר יהיה מותאם לדרישות השונות של גוגל כמו למשל: אתר רספונסיבי (מותאם לנייד), זמני טעינה מהירים, כותרות ותיאור לכל עמוד, תמונות בעלות נפח משקל מצומצם, בניית קישורים פנימיים ועוד. גם אם אין בכוונתכם לצאת בקידום בגוגל בתקופה הקרובה, אין זה אומר כי יש לוותר על כך הדבר דומה לאדם המתנגד לחופש הביטוי רק בגלל שאין לו עכשיו מה לומר..
- התמקדו במסרים – האתרים הממירים ביותר, הם אלו אשר מתמקדים במספר מצומצם של מסרים ולא מתפזרים לכל עבר. למשל אם היתרון שלכם הוא בזמינות השירות, רצוי להדגיש זאת בכל פינה באתר ולא להכניס כבדרך אגב (בינינו, כולם מספרים שהם מהירים, אמינים, מקצועיים ובלה בלה.. אתם לא תיהיו שונים מאף אחד אחר).

היתרונות של BIZZT
חברת BIZZT רכשה מוניטין בשירותים דיגיטליים לעסקים, בדגש על בניית אתרים, שירותי קידום ופרסום ומערכות ניהול לעסק. למעשה חרטנו לעצמנו מטרה לספק את כל הצרכים העסקיים של עסק במקום אחד, מתוך אמונה כי דבר זה חוסך זמן רב, מוזיל את העלויות הגבוהות גם כך ומאפשר גמישות והתרחבות בו זמנית.
לנו ניסיון רב שנים בבניית אתרים לבעלי מקצוע מכל התחומים, ובין לקוחותינו תמצאו אתרים רבים ומוכרים, ואת חלקם ניתן למצוא בראש תוצאות החיפוש בגוגל וביתר מנועי החיפוש בביטויים הרלוונטיים לתחומם. צרו קשר, ונשמח לצרף אתכם אל מועדון הלקוחות של החברה אשר נהנה משלל הטבות, מבצעים, הנחות כמו גם תמיכה וייעוץ מסביב לשעון.