פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק | BIZZT

הפייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולרית ביותר וניתן באמצעות רשת זו, לחזק את קהל היעד שלכם אם ברצונכם להתחיל עם פרסום בפייסבוק על מנת להשיג יותר לקוחות. ניתן באמצעות דף עסקי בפייסבוק, ליצור קשר ישיר עם לקוחות, ליצור תכנים איכותיים וכאלה אשר ימשכו את הגולשים. קיים יתרון נוסף בפייסבוק והוא מנועי החיפוש. תוכלו לבצע קידום ממומן, כאשר באמצעות הפרסום, תוכלו לגבש לידים איכותיים. היתרון הנוסף והבולט של פרסום ברשת החברתית הדולה ביותר, פייסבוק הוא הופעתן של מודעות ספציפיות לפרופילים מתאימים, כך שהמידע שאתם מעוניינים להפיץ, יגיע ישירות לקהל הרלוונטי על פי הפילוח אשר נקבע מראש.

קיים קשר, בין פרסום בפייסבוק, לבין קידום אורגני. הנתונים מראים כי אתרים עם כמות גדולה של שיתופים ודפים וכן, עם מספר גבוה של אוהדים, יגיעו למקומות הגבוהים בפייסבוק. אם החלטתם לבצע קידום ברשתות החברתיות, יש לדעת, כי מדובר רק בחלק אחד של עבודה וקשה להתבסס את כל השיווק רק ברשתות החברתיות. קידום אתרים אורגני הוא זה שיהווה את הדרך הטוב והיעילה ביותר להצליח בטווח הארוך של השיווק. תוכלו להבטיח לעצמכם שהאתר ימשיך להביא לכם לקוחות חשים ואף יתרום לשמו הטוב של העסק או החברה שלכם.

פרסום במדיה החברתית, קידום ברשתות החברתיות

נצלו את פלטפורמת הפרסום בפייסבוק במלואה

השאיפה של כל בעלי העסקים מעוניינים לפרסם בפייסבוק, הינה להגיע באופן מכוון לקהל היעד אשר מעוניין לרכוש את המוצרים או השירות אשר הם מציעים. ניתן להציע הטבה או מבצע אטרקטיבי במיוחד, מה שיסקרן את הגולשים ברשת ויגרום לו לרכוש את המוצר בפועל. המטרה של כל בית עסק, הינה אחת – להגדיל את ההכנסות. ניצול נכון וידע של כל תחום פרסום בפייסבוק יגרום לכך שהתוצאות לא תאחרנה להגיע. כאשר קיימים לידים, ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים, אשר כבר התעניינו פעם במוצר שלכם ועדיין לא רכשו אותו, ניתן יהיה להציע להם את המוצר שוב, בקונסטלציה חדשה ובמחיר מפתיע, בקבלה של הטבה, מתנה או כל עדכון אחר ואטרקטיבי, אשר יגרום לו לקפוץ על המציאה ולרכשו את המוצר.

יש לגרום לקהל היעד שלכם, להיות פעיל במה שקורה בדף העסקי שלכם. מאחורי גל מודעת פייסבוק, חייבת להיות חשיבה שיווקית, כזאת אשר תוביל לאדם שהמוצר שאתם משוקים אהוד עליו או שהוא מחפש לרכוש מוצר זה. תוכלו במקביל, ליצור רשימה נוספת של קהל היעד באותו אופן פילוח ולעניין גם אותו במבצעים אטרקטיביים שאתם מציעים.

פרסום בדיגיטל, פרסום בפייסבוק, תגובות, לייקים, שיתופים

פרסום בפייסבוק – עקבו אחר המודעות שפרסמתם בפייסבוק

כל בעל עסק אשר מעוניין לבצע פרסום בפייסבוק, חייב יהיה לעקוב אחר כל מודעה ולהבין כיצד הן פועלות, לראות כמה גולשים צפו בה, כמה עשו לייק, שיתפו או הגיבו לפוסט שהעלתם. כמו כן, ניתן לראות מי הקהל שהנושא של המודעה ריתק אותו. כאשר תשקללו את תשובותיכם, תוכלו להמשיך ולדעת, מתי לפרסם ואם כדאי לכם להמשיך באסטרטגיית הפרסום הנוכחית או למצוא נתיב חש במידה והמודעות הקודמות לא נשאו פרי או שהתגובות לא היו כפי שציפיתם.

לסיכום – פרסום בפייסבוק יתאים רק למי שעוקב אחר הפעילות של האתר או הדף, יסיק את המסקנות הנכונות ויפעל בהתאם אליהן. מי שמפרסם ואינו בודק את היעילות של הפרסום יפספס בגדול הזדמנויות עסקיות.מומלץ לפרסם מודעות ענייניות שתכלולנה תמונות שהעין תימשך אליהן. דבר זה, ישאיר את הגולש זמן רב יותר באתר או בדף העסקי בפייסבוק. יש לציין, כי לא כל אחד יכול לדעת כיצד ניתן יהיה להתחיל ולפרסם בפייסבוק, היות וללא הכוונה מקצועית וללא ייעוץ וניהול קמפיין באופן יעיל, הפרסום לא יביא לתוצאות שייחלתם להן, מה שיגרום לכם בזבוז של כספים מיותר.

גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות, מדיה דיגיטלית

ההבדל והיתרונות השונים בים פרסום בפייסבוק לבין פרסום בגוגל

כפי שנוכחתם במאמר זה, פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מאפשרת לנו למקד באופן יעיל את הקמפיין הפרסומי ובכך, להגדיר את קהל היעד הרלוונטי. פייסבוק, מאפשר העלות תכנים מגוונים, תמונות, סרטונים ועוד. יש לדעת כי העלויות של פרסום בפייסבוק, תהיינה נמוכות באופן משמעותי, מאשר פרסום בגוגל. מרבית החברות הגדולות בארץ, מפרסמות ברשת החברתית הגדולה מכולן, פייסבוק. ישנן חברות מצומצמות אשר אכן מבינות ומתמחות את התהליך האמיתי של פרסום זה.

ישנם שני פרמטרים חשובים בכל הקשור אל פרסום בפייסבוק – העמוד העסקי ומודעות הפרסום של בעל העסק בפייסבוק. מודעות פרסום מופיעות בצד האתר והמטרה היא להודיע ללקוחות הפוטנציאליים על הדף העסקי בפייסבוק שכדאי לעשות לו לייק ולעקוב אחר העמוד. עמוד הפייסבוק בעצם מעניק את המידע לגבי בית העסק או החברה כמו: המיקום, שעות הפתיחה, מבצעים וכדומה. הדף העסקי בפייסבוק, יכול גם להתלוות לאתר של בית העסק בגוגל אבל ישנם בעלי עסקים אשר מתבססים על העמוד העסקי בפייסבוק בלבד. יש לדאוג לכך, כי העמוד העסקי, יעוצב באופן כזה שיהיה מושך עיין, מה שימשוך את הגולשים להתעניין במה שאתם מעוניינים לשווק.

פייסבוק, אפליקציית פייסבוק בנייד

היתרונות הבולטים בפרסום בפייסבוק

הדפים ברשת החברתית פייסבוק הם פתוחים וניתן לראות את כל מה שכתוב בהם ולמעשה, זהו מידע שגוגל יכול למצוא בקלות. לכל אוהד של הדף יש עמוד פרופיל אשר בו קיימת רשימת החברים שלו וזו הדרך הטובה והקלה ביותר, לשחזר את הקשרים בין האנשים. מכאן, שהפוטנציאל לדירוג אורגני במקרה זו הוא אדיר. יש לציין כי פרסום בפייסבוק, יוצר ערך למותג או לאדם, כאשר התנועה היא יותר איכותית לאתרים של המפרסמים ברשת החברתית הגדולה בעולם.

יותר ויותר מקדמי אתרים מבינים שבלי פעילות במדיה וברשת החברתית פייסבוק, הם לא יוכלו להחזיק בלקוחותיהם לטווח הארוך, היות ודירוגים גבוהים לא בהכרח יבטיחו תנועה איכותית ומס' המרות גבוה.

הצלחת הקמפיין שלכם בפייסבוק

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר למדידת ההצלחה שלכם בקמפיין פרסום בפייסבוק מותנה ביחס ההמרה שלכם. השאלה היא מה נחשב כהמרה ההמרה היא היעד שהמפרסם מגדיר לעצמו כמטרת הקמפיין. למשל ליד אשר גרם למשתמש להגיע אל דף הנחיתה לאחר שלחץ על פרסומת ברשת החברתית פייסבוק ומילא פרטים רלוונטיים נחשב להמרה. המטרה היא להביא כמה שיותר לידים, כמה שיותר גולשים שישאירו את פרטיהם בדף הנחיתה.

אם גולשים יקליקו על המודעה שלכם בעלות נמוכה אבל אף הקלקה לא תהפוך לליד והכוונה היא אל אחוז המרה נמוך, אז המסקנה מכך היא שהבעיה היא בדף הנחיתה ויש לבצע את השינויים הנחוצים ואת האופטימיזציה לעמוד זה, על מנת שיביא יותר לידים.

מכירה ברשת, אנשים בפייסבוק, פרופילים

אל תציגו את אותה המודעה בפייסבוק לאורך זמן

מדד הוא זה שמציין את מספר הפעמים שהמודעה בפייסבוק הוצגה ונחשפה לגולשים. המדד יהיה יותר רלוונטי, למי שהוציא סכום של כמה אלפי שקלים בחודש על תקציב פרסום בפייסבוק. אם תמשיכו להציג את אותה המודעה לאותם משתמשים זה פשוט ישעמם אותם ולאחר זמן מסוים הם פשוט לא יתייחסו אליה. מומלץ לא לבזבז את תקציב הפרסום שלכם לריק. דבר שני הוא כמות הלייקים. אנשי שיווק מנוסים יודעים כי כמות של לייקים אינה אומרת הרבה ליעילות של הפרסום ברשת החברתית פייסבוק. הרבה חברות קונות לייקים בזול ובכך למעשה מקפיצות את הכמות, על מנת לייצג את העסק שלכם כפופולרי יותר ולעבור את המתחרים שלכם.

פרסום בפייסבוק, הפקת רווח מפרסום במדיה החברתית

הגדירו מראש את אופי הקמפיין בפייסבוק

ישנה שאלה מכריעה, אשר עליכם לשאול את עצמכם, בטרם תתחילו את הקמפיין של פרסום בפייסבוק. השאלה היא מהו אופי הקמפיין, האם הקמפיין הינו נקודתי? חד פעמי? או קמפיין מתמשך? יש להשקיע מחשבה רבה בתכנון של הקמפיין, מומלץ כי תהיו ממוקדים ולקוות שהמסרים שלכם יעבדו ולא לשכוח להיות כל העת עם היד על הדופק באמצעות מעקב ופתיחות לשינוי בעת הצורך. אנשים רבים נכשלים בקמפיינים בפייסבוק בגלל אי הצבת יעדים ברורים. יש להציב קמפיין שמבוסס על יעדים של העסק. היעדים עשויים להיות יעדי המרה או כל דבר אחר, אשר יכלול חשיפה. אמנם קיים קושי בניתוח היעדים אבל אין זה אומר שנמנע מעצמנו להציב אותם…

יש לבנות תקציב לקמפיין בפייסבוק, לפי המטרות שהגדרנו מראש ולהתמיד בהן. במידה ואתם חשים שאתם עובדים במחזורי תקופות גדולים מדי, השינויים התכופים שאתם מבצעים אינם מאפשרים לכם לקבל נתונים סדירים יש ליצור קמפיין שתרוצו איתו עד סוף התקופה שקבעתם לעצמכם ואז תוכלו לנתח אותו תוכלו להסיק מכך, באילו יעדים עמדתם, מה דורש שיפור ולבדוק נתונים מסוימים שתוכלו להשוות בין קמפיין לקמפיין. לסיכום – פייסבוק מאפשר למשווקים המקצועיים עולם ומלואו וחשוב לגשת לקמפיין עם הכלים הנכונים..

מאמרים ומדריכים נוספים בנושאי פייסבוק

שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT
נעים מאוד

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו את המאמר
מה חדש באתר?
בניית אתר לטכנאים | BIZZT
בניית אתר לטכנאים

בעולם נותני השירות בכלל, נתקלים לא אחת במצב בו זקוקים לקהל לקוחות חדש ע"מ להגדיל את ההכנסות. הדבר נכון עוד יותר לגבי עסקים חדשים, הזקוקים

קרא עוד »
בניית אתר ליועץ עסקי | BIZZT
בניית אתר ליועץ עסקי

היעזרות בשירותיו של יועץ עסקי, הינה חשובה כמעט לכל עסק ויכולה לשפר את הכנסותיו פלאות. אצל חלק מהעסקים היא נחוצה ביותר, למשל כאשר עסק נקלע

קרא עוד »
בניית אתרים למטפלים - BIZZT
בניית אתרים למטפלים

עולם הטיפולים, הינו עולם רחב המכיל בתוכו מגוון תחומי טיפול הכוללים בין היתר טיפולים רפואיים, טיפולים משלימים, אימונים אישיים ועוד. כאשר מדברים על בניית אתרים

קרא עוד »
מעוניין לשפר את האתר שלך?

אני מזמין אותך להשאיר את פרטי האתר שלך ואבדוק לך את האתר לגמרי בחינם!

Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Call Now Button