fbpx

קידום אתרים לרואה חשבון

קידום אתרים לרואה חשבון, אייקונים מצליחים

חוקי האתיקה הנוקשים של רואי החשבון בישראל, מצריכים זהירות יתרה ודקדקנות בכל הנוגע לפרסום הכוללים גם קידום אתרים לרואה חשבון. מטרת החקיקה בנושא זה חשובה, ע”מ לאפשר תחרות “בריאה” בקרב רואי החשבון והיא כוללת מספר נקודות האסורות בפרסום ואשר יש לתת עליהם דגש ואלו עיקרם:

  • דברי שבח והערכה עצמית.
  • השוואה לקולגות אחרות בתחום.
  • מצג שווא או עובדות מטעות.
  • מחירים או האופן בו מחושב המחיר פר פרויקט או פר שעת עבודה/ייעוץ.
  • תפקיד ציבורי או פרסום שמות לקוחות המשרד.
  • זילות כלפי המקצוע כגון “פגישה חינם” המעידה כי מדובר במוצר זול.. ועוד. 
אתיקה, ראיית חשבונות, חשבונאות

נקודות זכות שמותר לציין בפרסום

למרות כי החוק מגביל את רואי החשבון בפרסום המשרד, ישנן נקודות אשר בהן כן ניתן להשתמש ע”מ “למשוך” לקוחות. ואלו תמציתם:

  • תחומי ההתמחות של המשרד כגון: התמחות בראיית חשבון בינלאומי, או התמחות במיסוי ודוחות שנתיים וכיוצ”ב.
  • שנות ניסיון של רואה החשבון או וותק המשרד.
  • שמות שותפים של המשרד ואף כאלה שיצאו לגמלאות. 
  • כמו כן מותר לציין עובדות אודות המשרד או רואה החשבון אשר אינן מקטינות אחרים או יוצרות זילות כלפי המקצוע.

הנקודה היא ברורה, ולכן כחלק מתהליך קידום אתרים לרואה חשבון, עליכם להבין כיצד להשתמש נכון בפרסום האתר, וכן אלו מסרים ניתן להעביר מבלי להפר את אתיקת המקצוע. 

כותרות מפוצצות כאמצעי של קידום אתרים לרואה חשבון 

כותרת “מפוצצת” היא כזו אשר גורמת לגולש להקליק על המודעה. לשם הדוגמא ניקח את תחום התיירות. נניח וחיפשתם את השאילתא “פיתוח אפליקציות לעסקים” על איזו מודעה מהם הייתם לוחצים מיד? 

דוגמא לכותרת מפוצצת

אם התשובה שלכם הייתה מודעה מספר 2 (תוך 2 דקות..) זה בגלל שהיא חריגה בנוף “הרגיל” והיא מציעה אלטרנטיבה שאחרות יכולות רק לחלום. הדבר אמור גם בתחום ראיית החשבון, אשר בזכות כותרות מושכות ניתן להגדיל את מאגר לקוחות המשרד וכמו כן, גוגל יודע לתגמל אתרים אשר להם כמות הקלקות גבוהה מהממוצע. אולם רק חברה המומחית בתחום קידום אתרים לרואה חשבון יכולה לענות על צורך זה מצד אחד, ומצד שני לא לפגוע באתיקה החשובה כל-כך למקצוע ובכלל. 

זו רק דוגמא בודדה לעולם עשיר תיאוריות 

הדוגמא הנ”ל היא רק פרמטר אחד מיני אלפים, והיא מהווה נקודת זכות בודדה – אם כי גבוהה ומקצועית. ככל ולחברה אשר איתה תעבדו יש ניסיון וידע תיאורטי ומעשי בקידום אתרים, כך תוכלו להשיג תוצאות גבוהות בגוגל, אשר יבואו לידי ביטוי במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, הגדלת כמות הכניסות החודשיות לאתר וכמו גם הגדלת מאגר לקוחות המשרד. 

רגע לפני שתפנו אל חברת קידום אתרים לרואה חשבון, הכינו מספר שאלות אשר יעשו לכם סדר בין הדברים וינתבו אתכם לקידום המתאים הן לתקציב של המשרד והן לציפיות שלכם. כך למשל רצוי לבדוק מהי הערכת זמן המשוערת עד לקבלת תוצאות בגוגל? באלו כלים החברה משתמשת להכרת התחרות והמתחרים? מה הגולשים מחפשים שרלוונטי עבורכם? כיצד מתבצעת בפועל עבודת קידום האתר? כמה שנות ניסיון יש לחברה וקבלת תיק עבודות של לקוחות פעילים ועוד. ככל והבדיקה תיהיה מקיפה, כך קידום האתר יעשה בהתאם לציפיותכם מה שיאפשר לכם לבנות נכון את תקציב הפרסום של המשרד.

קידום אתרים לרואה חשבון - BIZZT

שירותי קידום אתרים לרואה חשבון של חברתנו 

בין קשת התחומים בהם אנו נותנים שירות ללקוחותינו, ניתן למצוא גם לקוחות בתחום ראיית החשבון, מיסוי וכיוצ”ב. לנו ניסיון רב שנים בכל עולם הפרסום, וניתן לקבל אצלנו שירות קידום אתרים לרואה חשבון בדגש על אתיקה מקצועית, אופטימיזציה מלאה והתאמת האתר לדרישות השונות של גוגל ומנועי החיפוש, וכמו כן לנו הצלחות רבות בתחום זה אשר באו לידי ביטוי הן במיקומים גבוהים והן בהגדלת כמות הלקוחות של האתרים אותם קידמנו.

כדי לקבל הצעת מחיר הוגנת ומותאמת, יש ליצור קשר עם נציג חברת BIZZT (ביזנס טופ), בה נוכל לתאם פגישה אשר ממנה תצאו עם תובנות לגבי התחום והתחרות שלכם, נכין אסטרטגיה מנצחת לקידום האתר, וכן תוכלו להתרשם בתיק העבודות המרשים ושירותי הקידום הנפלאים של החברה המעניקים מטרייה דיגיטלית לכל הפעילות העסקית החל מבניית נוכחות באינטרנט ועד לניהול והתנהלות באמצעות כלים לניהול עסק באינטרנט.

שירותים נוספים של החברה

אודות המחבר
שלמה ראש - מנהל חברת BIZZT

היי, שמי שלמה ראש – מנהל חברת BIZZT, ואני כאן כדי לסייע לך לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה ולהגדיל את ההכנסות שלך!

שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
המאמרים החדשים באתר
מערכת שליחת סמסים לעסקים |BIZZT
שליחת סמסים לעסקים

אחת מפלטפורמות השיווק המוכרות כמעט לכולנו, היא שיווק באמצעות שליחת סמסים ללקוחות העסק אשר לרוב נעשות דרך מערכת שליחת סמסים לעסקים.

קטגוריות מוצרים - BIZZT
קטגוריות מוצרים

בקטגוריות מוצרים מרכזיים באתר ביזט, תמצאו קשת צבעונית של מוצרים עסקיים מעולים וכן, ניתן להתאים את המוצרים הללו בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם.

החשבון שלי

עמוד החשבון שלי בו ניתן לעקוב אחר הזמנות, לבצע פעולות באתר כגון שינוי שם משתמש וסיסמה, עדכון נתוני איש קשר ופרטי התקשרות עם החברה.

תשלום

עמוד תשלום בו ניתן לבצע תשלום עבור הזמנות, שירותים ומוצרים. התשלום באתר הינו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, והוא נעשה ע”י ספקי סליקה חיצוניים מאובטחים.

עגלת קניות - BIZZT
עגלת קניות

עמוד עגלת קניות בו תוכלו לצפות במוצרים שבחרתם רגע לפני רכישה. כמו כן ניתן לערוך מוצרים, להסיר או להוסיף כמות מוצרים לבחירה.

Call Now Button
Open chat
1
היי, נעים מאוד. שמי שלמה - מנהל החברה, ואני כאן כדי לענות על כל שאלה.
Powered by