עסקים קטנים ובינוניים חזקים, מהווים תנאי למשק יציב וצומח לחברה שוויונית. זו הסיבה, כי תמיכה בעסקים אלה, הינה אחת מהמטרות המרכזיות של מרכז הכלכלה והתעשייה לשנים הבאות. קיימות כמה פעולות הכרחיות לשיווק עסקים בינוניים כאשר הבולט בהם הוא קידום אתרים לעסקים. על פי הנתונים, מספר העסקים הבינוניים בישראל, עומד על 885,000 עסקים מה שמהווה 3% מהמגזר העסקי והמועסקים מהווים 21% מהעובדים בישראל. ישראל מעודדת עסקים בינוניים וקטנים למען יציבות השוק הכלכלי.
היום, כבר אין עוררין כי עסקים אשר מכבדים את עצמם ועל אחת כמה וכמה עסקים קטנים ובינוניים חייבים להשקיע בנושא של קידום אתרים לעסקים. ככל שגוגל מפתחת את האלגוריתם שלה ומוציאה עדכונים נוספים וככל שמופיעות יותר פלטפורמות, אפליקציות, רשתות חברתיות וטלפונים חכמים, אשר באמצעותם ניתן לבצע כל פעולה שיווקית, כך עולם קידום האתרים רק מתרחב ומתקדם. יש לעמוד בקצב ולא להישאר מאחור, היות והתחרות בין העסקים הבינוניים לא רק שהיא קיימת, היא אף גדלה ויש לעמוד בקצב.
כלים שיש להשתמש בהם עבור קידום אתרים לעסקים
יש לציין, כי אחד הכלים החיוניים של קידום אתרים לעסקים הוא קישורים נכנסים, אחרת לא ניתן יהיה לדרג נכון את האתר. בעלי עסקים מבינים מהר, כמה חשיבות קיימת לקישורים והם נלחמים להשיג אותם בכל דרך. יש לנקוט בדרכים לגיטימיות להשגת קישורים לאתר ולא בדרכים בלתי חוקיות כמו שתילת קישורים באתרי קש, היות וגוגל מיד מזהה ומעניש אתרים אשר השתמשו בטקטיקות בלתי חוקיות.
היום, הרשתות החברתיות, הפכו לכלי יעיל בשיווק עסקים והן מדורגות גבוה בגוגל על פי אנליטיקס, הרובוטים אשר סורקים את הרשת, בכדי לקבל תמונת מצב עדכנית, הם משתמשים במנועי החיפוש, על מנת לעדכן את האינדקסים ולהבין, אילו אתרים מהימנים ועל פי מדד זה, ניתן יהיה לדרג אותם נכון, באמצעות מילות המפתח הנכונות.
קידום אתרים נכון דורש השקעה בתוכן
זו לא הפעם הראשונה שאתם כבעלי עסקים, שומעים על כך שתוכן איכותי באתר, מהווה חשיבות עליונה בכל נושא של קידום אתרים לעסקים. יש להבין, למה בדיוק מתכוונים, כאשר מדברים על תוכן איכותי. אחד מהמדדים שנראו שהם בעלי השפעה על האופן אשר בו גוגל קובעת אם התוכן אכן איכותי הינו אורך התוכן. התוכן עצמו, חייב להיות מסקרן, כזה אשר ישאיר את הגולשים באתר, מה שיגרום לדירוג גבוה יותר בעמודים של גוגל. עוד בנושא כתיבת תוכן.
מלבד יצירת תוכן איכותי, יש חשיבות לתוכן הוויזואלי באתר והכוונה היא לסרטוני ווידאו. בשנים האחרונות, חלה מגמה בכל נושא קידום האתרים לפרסום סרטוני ווידאו, כאשר הם אף הופכים לתוכן עיקרי שהגולשים צופים בו ברשת. בנוסף, תוכן טקסטואלי, חשוב לא פחות היות והגולשים מחפשים את המידע הרלוונטי ביותר, לגבי מוצר או שירות שאתרים מציעים לגולשים והדגש הוא על תוכן אינפורמטיבי יותר. יש בנוסף להתאים את האתר לטלפונים החכמים, היות ורבים גולשים באמצעות הטלפון החכם, מה שיגביר את החשיפה לאתר.
קידום אתרים לעסקים מקצועי ומוכח
על מנת להצליח בנושא של קידום אתרים לעסקים, יש לפנות לחברות המתמחות בקידום אתרים אחת מהחברות הבולטות בתחום עם תוצאות מוכחות, הינה חברת BIZZT, אשר עוסקת שנים בתחום קידום אתרים. החברה מעסיקה צוות המומחה בבניית אתרים, מעצבי אתרים, מקדמי אתרים ואנשי שיווק אשר מתמחים בנשוא זה וגרמו לעסקים רבים למקסם את רווחיהם ולהיחשף יותר בשוק באמצעות שיווק יעיל וחדשני בשיטות השונות.