אנו עדים לעובדה, כי הודעות SMS הפכו כבר לשגרה. אנו משתמשים בהודעות אלה, יותר מאשר בשיחות טלפון. הודעות אלה יכולות בהחלט לשמש ככלי שיווקי לכל דבר ועניין. מדובר על כלי שיווקי, אשר הפך לאמצעי תקשורת מרכזי של הטלפונים החכמים שכולנו משתמשים בהם בכל רגע נתון. על מנת להצליח עם פרסום ב-SMS, יש לשים לב לכמה נקודות מפתח, אשר יסייעו להפוך כלי שיווקי זה, למוצלח ויעיל.
יש לציין, כי פרסום ב-SMS אינו יכול להתאים לכל אחד. שיטה זו מיועדת למי שמעוניין להגיע לקהל לקוחות גדול יותר בעל קריטריונים מסוימים כגון: גיל, תחומי עניין מסוימים או מגורים באזור אשר העסק שבבעלותכם פועל. במידה ותהיו מעוניינים להגיע לקהל לקוחות מצומצם, יש למצוא שיטת שיווק אחרת, כגון שיווק באמצעות דוא"ל או קמפיין פרסומי ממומן. עוד בנושא מערכת ניהול קשרי לקוחות.
הטקטיקה הנכונה של פרסום ב-SMS – עשה ואל תעשה..
יש לבנות בסיס לקוחות רב, היות ואם תשלחו אלפי מסרונים ב-SMS לקהל לקוחות אשר לא יהיה רלוונטי, תישארו עם עלויות גבוהת וללא תוצאות. יש לבנות את קהל הלקוחות באמצעות רשת האינטרנט או באמצעות מועדון לקוחות שתקימו. שיטה זו, הוכחה כיעילה ביותר, ליצירת לקוחות חוזרים. ניתן באופן נוסף, לרכוש מאגר לקוחות של לקוחות אשר כבר אישרו את קבלת המידע הפרסומי ולהתחיל עם פרסום ב-SMS אשר אכן יניב את התוצאות הרצויות לכם.
לאחר שכבר יש לכם מושג ברור, לאיזה קהל יעד מיועדות הודעות ה-SMS שלכם, ניתן להתקדם אל נוסח ההודעות עצמן. יש לנסח את ההודעות באופן שיותאם גם לנשים וגם לגברים, מה שיקל את הניסוח. מומלץ לבחור במסר שיהיה קליט ויגרום למי שיקבל את ההודעה להבין כי זה הפתרון היעיל עבורם. יש להניע את הגולשים לפעולה, כאשר תוסיפו כתובת אינטרנט מקוונת ומספר טלפון לחיוג מהיר. בדרך זו, תחסכו מהמשתמשים, לפתוח את דפדפן האינטרנט ולהגיע אל המחשב, בכדי למצוא מידע נוסף.
השקעת פרסום קטנה ביחס לחשיפה האדירה והרווחים הצפויים משיווק באמצעות SMS
קיימים יתרונות רבים בשיטת פרסום ב-SMS. ההשקעה הינה קטנה, בהשוואה לחשיפה הגדולה שתקבלו באמצעות שיטת שיווק זו. מדובר על מסרונים שלא נדחפים ללקוח ובמקרים רבים אלה הם מסרונים שלא נדחפים ללקוחות ונועדו לספק מידע יעיל ועדכני. אפשר לשלוח את אותה הודעה לאלפי לקוחות ולקבל עדכון על הגעת ההודעה לנמענים. ניתן לצרף לכל מודעה כזאת גם את דף הנחיתה, אשר יגרום ללקוח לבצע פעולה וכן, יביא את הלקוחות, היישר לדף הנחיתה באתרכם.
כאשר מדובר על פרסום ב-SMS באמצעות הודעות קצרות וקולעות, הלקוחות יחושו בטוחים יותר לפתוח הודעות מסוג זה. למרות שישנם לקוחות רבים שלא אוהבים את העובדה שנשלחות אליהם הודעות פרסומיות, מצד שני, הם לא יחששו לפתוח את ההודעות, היות ולא קיימות בהן וירוסים.
פרסום באמצעות הודעות SMS באמצעות חברה המתמחה בשיווק זה
יש לציין כי לא כל חברה, מתמחה עם פרסום שיווקי באמצעות הודעות SMS. אחת החברות המתמחה בפרסום זה, הינה חברת BIZZT אשר קיימת שנים ומתמחה בכל ערוצי השיווק אם בקידום אתרים אורגני, ממומן, פרסום ברשתות החברתיות, פרסום ב-SMS ועוד. לחבר ישנן מחלקות שונות כגון: מחלקת בניית אתרים, מחלקת עיצוב אתרים, מחלקת מקדמי אתרים ועוד. התוצאות הן מוכחות ולקוחות רבים שבעי רצון מהתוצאות יוכלו להמליץ על החברה בחום. בחברה, תוכלו לראות תיק עבודות מסודר וכן, תוכלו לראות כיצד קידמה החברה עסקים רבים מקומות הראשונים בגוגל, תוך אסטרטגיה נכונה בשיווק וקידום.